سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام سید محمود حسینی

حوزه/ سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این استان فرقه‌ها در حال فعالیت هستند، گفت: یکی از نیازهایی که در استان احساس می‌شود تأسیس کلینیک معنوی، فرقه درمانی، است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام سید محمود حسینی سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در جلسه نود و هفتم شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: در آذربایجان شرقی بیشتر فرقه‌ها در حال فعالیت هستند و لازم است برای حل این مشکل گروه‌های مختلف پای کار بیایند.

وی افزود: یکی از نیازهایی که در استان احساس می‌شود تأسیس کلینیک معنوی، فرقه درمانی، است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه در این کلینیک خدمات مختلف به افراد درگیر و خانواده‌هایشان ارائه می‌شود، مطرح کرد: حضور در مناطق آلوده، بازیابی و بهبود از جمله رویکردهای این کلینیک است و با راه اندازی این کلینیک می‌توان تا حدود زیادی مشکلات فرقه‌ای استان را حل کرد.

وی به ضرورت توجه به موضوع فرزندآوری نیز تاکید کرد و یادآور شد: رشد جمعیت و افزایش آمار ازدواج همواره جزو تأکیدات مقام معظم رهبری بوده که باید در استان برای این موضوع برنامه داشته باشیم.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: کشوری که پیر است، قدرت نظامی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی پایینی خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha