دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج با اشاره به شیوع وبا در استان کردستان، گفت: هرگونه غفلت و بی تفاوتی در مقابل این بیماری و دیگر امراض می تواند برای جامعه هزینه های بسیاری گزافی به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: براساس آمار و اخباری که این روزها به گوش می رسد، مواردی از بیماری وبا در سطح استان کردستان به ویژه شهرستان مریوان مشاهده شده است.

امام جمعه سنندج گفت: بنابراین با توجه به خطرناک بودن این بیماری از همه شهروندان درخواست داریم که نکات بیان شده توسط وزارت بهداشت و درمان را به خوبی رعایت کنند تا خدایی ناکرده این بیماری در سطح استان شیوع پیدا نکند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: هرگونه غفلت و بی تفاوتی در مقابل این بیماری و دیگر امراض می تواند برای جامعه هزینه های بسیاری گزافی به دنبال داشته باشد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ترور آیت الله بهشتی به دست منافقان و عوامل مزدور استکبار، سند رسوایی تروریسم جهانی و در راس آن آمریکاست.

امام جمعه سنندج در ادامه با تبریک هفته قوه قضائیه، عنوان داشت: اجرای درست عدالت یک امر و دستور اسلامی است و باید در این باره بسیار دقیق و موشکافانه عمل کنیم، زیرا این عدالت این است که می تواند جامعه را به درستی مدیریت کند.

این عالم اهل سنت با انتقاد از برخی مالکین منازل استیجاری اشاره کرد: در فصل نقل و انتقال قرار داریم، متاسفانه برخی از صاحبان خانه قیمت های اجاره را به صورت غیرمنطقی افزایش داده اند و این خود باعث شده است که فشار مضاعفی بر مستاجران وارد بیاید، بنابراین از همه مردم درخواست داریم که برای رضایت خدا رعایت انصاف را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha