جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه حادثه ۷ تیر ۱۳۶۰ نقاب از چهره منافقان کنار زد، گفت: لرستان در حادثه ۷ تیر ۱۳۶۰ دو شهید سرافراز حجج اسلام شهید سید فخر الدین رحیمی و محمد حسین صادقی را تقدیم انقلاب نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام‌والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امام جمعه خرم آباد امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی الغدیر، با اشاره به ۹ تیرماه سالروز شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: راهنمایی و ارشاد شیعیان، تربیت شاگردان و عالمان بسیار، همچون حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و علی بن مهزیار و انتصاب نمایندگان در شهرهای دور دست از ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی آن امام همام بوده است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به ارائه راهکارهای لازم برای افزایش جمعیت و ازدیاد نسل، خاطر نشان کرد: مصوبات تشویقی نرخ جمعیت باید توسط دولت، مجلس و سایر نهادها به صورت کامل اجرایی شود تا زمینه تشویق زوجین به فرزندآوری فراهم گردد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به هفته قوه قضائیه و لزوم برقراری عدل در جامعه یادآور شد: اعمال قانون در جامعه و مبارزه با اخلالگران و متخلفان باید در اولویت فعالیت‌های دستگاه قضا قرار گیرد.

وی عملکرد مجموعه دستگاه قضا را در استان مطلوب عنوان کرد و گفت: مردم از فعالیت‌های دستگاه قضا در برقراری نظم و امنیت حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان با اشاره به اینکه حادثه ۷ تیر ۱۳۶۰ نقاب از چهره منافقان کنار زد، ادامه داد: لرستان در حادثه ۷ تیر ۱۳۶۰ دو شهید سرافراز حجج اسلام شهید سید فخر الدین رحیمی و محمد حسین صادقی را تقدیم انقلاب نمود.

وی در پایان بر انسجام و وحدت همه جانبه مردم در صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی تاکید و خاطر نشان کرد: ادامه سیره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همراه با بصیرت، راهکاری موثر در مقابله با هجمه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha