جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای طرح نشاط معنوی در ۲۰ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در بقاع متبرکه و امامزادگان استان در حال اجرا است، اظهار داشت: این طرح هم اکنون در ۲۰ بقعه متبرکه ویژه نوجوانان و جوانان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اشاعه معارف قرآنی و اخلاقی در بین نوجوانان و جوانان از مهمترین اهداف اجرای این طرح است، خاطر نشان کرد: در این طرح، برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و همچنین کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، عفاف و حجاب برای نوجوانان و جوانان اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا برنامه‌های طرح نشاط معنوی با خروجی مطلوب و موثر در گسترش فرهنگ دینی در بین نوجوانان و جوانان همراه باشد.

حجت الاسلام عباس زاده گفت: طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه لرستان ویژه رده سنی ۸ تا ۱۸ سال و تا ۶ مرداد امسال ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha