پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه معاون کمیته امداد با روحانیون

حوزه/ قانع گفت: با توجه به نقش تاثیرگذار روحانیون، طرح ۳۱۳ با همکاری حوزه علمیه، تبلیغات اسلامی و کمیته امداد در روستاهای آذربایجان غربی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، فاضل قانع امروز در جمع رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: طرح ۳۱۳ سال گذشته با همکاری حوزه علمیه آذربایجان‌غربی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان شروع شد و در این طرح از ظرفیت های حوزه و روحانیت و تبلیغات اسلامی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی استفاده می شود.

وی ادامه داد: در این طرح خانواده هایی که از سوی کمیته امداد معرفی می شود و با همکاری روحانیون مستقر در روستاها تلاش می شود مشکلات آن ها حل شود و در جلسه اول که روحانیون با این خانواده ها آشنا می شوند هدیه به این خانواده ها تقدیم می کنند و در بازه زمانی پنج ماهه مشکل اصلی آن ها احصا و حل می شود .

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان غربی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری کمیته امداد با شعار " از مردم برای مردم " در مساجد ایجاد می شود و کسانی که علاقه مند هستند می توانند با حضور در کمیته امداد و معرفی هیئت امنا مرکز نیکوکاری را تشکیل و کمک های مردمی و خیرین را به صورت برنامه ریزی شده به سمت نیازمندان هدایت کنند.

وی با بیان این که امروزه هزینه‌های زندگی بسیار بالا است و لازم است از ظرفیت دیگر مجموعه ها خصوصا خیرین استفاده شود، گفت: با توجه به تاثیر گذاری روحانیت در بین مردم تلاش شده است طرح ۳۱۳ در روستاهای استان که دارای روحانی مستقر، امام محله و طرح هجرت هستند با همکاری حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی برای کاهش آسیب های اجتماعی اجرا شود و در این طرح از ظرفیت روحانیون اهل سنت هم استفاده می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha