جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: به برکت انقلاب اسلامی، امروزه مسلمین و مظلومان جهان در برابر سیاست‌های ددمنشانه مستکبران هوشیار شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در جلسه مسئولین حلقه های صالحین که در حسینیه ثارالله سپاه استان قزوین برگزار شد، گفت: ملت فهیم ایران اسلامی علاوه بر حضور گسترده در مبارزات مردمی در دوران ستمشاهی که به پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی ایران منجر شد، بعد از پیروزی انقلاب نیز در همه صحنه های سیاسی و اجتماعی نظام حضوری فعال داشتند، که مصداق بارز آن را می توان در تقدیم شهدا در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی پیدا کرد.

وی عنوان کرد: ترفندهای معاندان و استکبار غرب به سرکردگی آمریکا و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران به هیچ عنوان پایانی ندارد، لذا هوشیاری در برابر این توطئه ها یک اصل مهم است.

مصطفایی ادامه داد: اکنون که انقلاب اسلامی با پیروی از آرمان‌های امام خمینی(ره)، هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مقاومت و ایستادگی مردم، گام دوم انقلاب را باصلابت برداشته است، این ایستادگی همواره خشم و عصبانیت دشمنان را به دنبال داشته و این مسیر استمرار دارد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: به برکت انقلاب اسلامی، امروزه مسلمین و مظلومان جهان در برابر سیاست های ددمنشانه مستکبران هوشیار شده اند

وی اظهار کرد: قرآن و کلام نورانی آن، برای هدایت و راهنمایی مسلمانان نازل شده و تجلی نور برای روشن شدن مسیر رستگاری و سعادت بشریت است.

مصطفایی عنوان کرد: مردم و مسئولان با افزایش بصیرت دینی و سیاسی در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha