چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، گفت: در بحث سبک زندگی، بسیج و صالحین می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های موجود نقش موثری را در جامعه ایفا کنند و با اقدامات خود نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی امام جمعه همدان، شب گذشته با حضور در حلقه صالحین پایگاه شهدای خضر، از نزدیک با نوجوانان و جوانان حاضر در این نشست به گفت‌وگو پرداخت.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه تشکیل بسیج از مظاهر ژرف‌اندیشی و حکمت امام خمینی(ره) بوده است، اظهار داشت: لازم است که بسیج در مجموعه‌های خود مراقب ایمان، ‌توکل، معنویت و روحیه‌ی فداکاری باشد که البته با وجود بدنه فعلی شاهد این مسائل نیز هستیم.

وی با اشاره به اینکه شجره‌ طیبه‌ صالحین، در عرصه عمق‌بخشی معرفتی و تربیتی در بین جوانان و نسل جدید دارای اثرات مهمی بوده است، گفت: تلاش مجموعه بسیج و صالحین باید به سمتی باشد که از بسیجیان به عنوان الگو در جامعه یاد شود.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: فعالین این عرصه لازم است در عرصه تقویت و توسعه‌ فعالیت‌های بسیج به همه ابعاد زندگی تلاش کنند و آن را از وظایف اساسی خود بدانند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: در بحث سبک زندگی، بسیج و صالحین می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های موجود نقش موثری را در جامعه ایفا کنند و با اقدامات خود نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha