پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: حیات آمریکا در جنگ و خونریزی است و کارخانه های اسلحه سازی آمریکا از قِبل این امر همواره درآمدهای میلیارد دلاری دارند.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  اظهار داشت: در هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» هستیم، هفته ای که باید با تبیین و روشنگری چهره پلید و شیطانی آمریکایی ها برای جهانیان شناخته شود.

استاد حوزه گفت: کارنامه دولتمردان آمریکایی، کارنامه ای سیاه و سرشار از ظلم، جنایت و تجاوز علیه ملتهاست تا جایی که جایی برای دفاع از خود باقی نگذاشته اند.آمریکایی ها در عمل نشان داده اند که دنیایی که آرامش در آن حاکم باشد را هرگز نمی خواهند و بهترین مدرک برای این ادعا اشغال عراق، افغانستان و... توسط آنها در خاورمیانه است.

وی ادامه داد: حیات آمریکا در جنگ و خونریزی است و کارخانه های اسلحه سازی آمریکا از قِبل این امر همواره درآمدهای میلیارد دلاری دارند، لذا کشوری که خود اولین و بزرگترین فروشنده انواع سلاح های کشتار جمعی است نمی تواند و قادر نیست که از حقوق بشر دم بزند.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اینکه آمریکایی در هر کشوری به یک طریق تجاوزگری می کنند، گفت: روزگاری خود آمریکایی ها رسما و عینا وارد میدان نبرد می شوند همانند اشغال عراق و افغانستان و روزگاری نیز جنگ نیابتی را مدیریت می کنند همانند جنگ یمن و در مواقعی هم با حربه اقتصاد و سیاسی کشورهای مخالف سیاستش را مورد هجمه قرار می دهد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این همه پرونده سیاه «حقوق بشر» در قاموس سیاستمداران آمریکایی محلی از اعراب نخواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha