جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست هم اندیشی مسئول مرکز فضای مجازی و رسانه حوزه های علمیه با مدیران رسانه های شاخص آذربایجان غربی

حوزه/ مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: ارتباط حوزه‌های علمیه و رسانه‌های کشور راهی برای تبیین اهداف و دستاورد این نهاد و پیشبرد آرمان‌های اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه، در جریان سفر به آذربایجان غربی در نشستی با مدیران رسانه‌های استان، اظهار داشت: حوزه علمیه به عنوان تبلور امروزین مکتب اهل‌بیت(ع) و مرجع معرفتی انقلاب اسلامی، یک مجموعه مردمی بوده که ریشه در اصالت‌ها و باورهای ایمانی و میراث کهن تمدنی دارد .

بیشتر بخوانید:

دفتر خبرگزاری حوزه در آذربایجان غربی افتتاح شد

مدیر مسئول خبرگزاری حوزه ادامه داد: علما و بزرگان دین به عنوان حامیان ملت، حقوق مردم، نظام اسلامی و الگوهای ماندگاری از زندگی مومنانه، مطالبه‌گر، پاسخگو، انصاف و عدالت بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه تقویت مدیریت‌های استانی از سیاست‌های قطعی مدیریت حوزه های علمیه کشور است، گفت: راه‌اندازی دفتر خبرگزاری حوزه در آذربایجان غربی گامی در خور تقدیر برای بازنمایی صحیح حوزه و روحانیت و ارتقای گفتمان اخلاق، معنویت و تعامل حوزه و مردم در استان است.

سخنگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور خاطر نشان کرد: ۱۴ سند جامع تحولی و درختواره آموزشی حوزه در ۴۰۰ رشته و گرایش برای به روزرسانی و تحول در حوزه‌های علمیه تنظیم و تدوین شده است. ۵۰۰ مدرسه علمیه نیز در زمینه نیل به رسالت و اهداف اصلی حوزه فعالیت می‌کنند. همچنین ۸۰ نشریه تخصصی حوزوی در کشور منتشر می شود.

ببینید:

تصاویر دیدار مدیر مسئول خبرگزاری حوزه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

تصاویر افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در آذربایجان غربی

وی یادآور شد: توسعه و تقویت خبرگزاری حوزه در راستای بازنمایی صحیح، موثق و حکیمانه خدمات و دستاوردهای حوزه‌های علمیه و نهادهای حوزوی، پیشران تحولات، ابداعات و نوآوری‌های دانشی و محفلی برای نخبگان و فرهیختگان فکری و فرهنگی استان می‌باشد.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: ارتباط حوزه‌های علمیه و رسانه‌های کشور راهی برای تبیین اهداف و دستاورد این نهاد و پیشبرد آرمان‌های اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در پایان اظهار کرد: تعامل با اصحاب رسانه از جمله مقوله‌های مهمی است که با همت مدیران حوزه‌های علمیه میسر خواهد بود، که خبرگزاری حوزه در ایجاد این ارتباط می‌تواند نقش موثری ایفا کند.

ببینید:

نشست سخنگوی حوزه های علمیه با مدیران رسانه‌های آذربایجان غربی

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha