شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار مسئول مرکز فضای مجازی و رسانه حوزه های علمیه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

حوزه/ سخنگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور گفت: سفر اخیر آیت الله اعرافی به چند کشور اروپایی و دیدار با پاپ با یک عقبه لجستیک رسانه ای همراه بود و می توان گفت که خبرگزاری حوزه یک رسانه با ظرفیت های دیپلماسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، مسئول مرکز فضای مجازی و رسانه حوزه های علمیه و مدیر مسئول خبرگزاری حوزه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امروز مقوله رسانه بر خلاف گذشته یک مسأله ویترینی، تجملی و حاشیه ای نیست، بلکه رسانه در صدر متغیرهای تحول ساز قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

دفتر خبرگزاری حوزه در آذربایجان غربی افتتاح شد

مدیر مسئول خبرگزاری حوزه با بیان اینکه رسانه ها سازنده تَلقیات مردم هستند، ادامه داد: امروز فاصله بین تلقیات با واقعیت ها زیاد شده است و مردم بیشتر با تلقیات خود زندگی می کنند.

مسئول مرکز فضای مجازی و رسانه حوزه های علمیه تصریح کرد: ما در عرصه میدان نسبت به رقبای خود چیزی کم نداریم، ولی در بازنمایی دستاوردهای خود ضعف و کمبود داریم، لذا در جبهه توحید باید هم افزایی کنیم و باید نقاط قوت خود را شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: بازنمایی شخصیت های حوزوی یکی از اهداف مهم مرکز فضای مجازی و رسانه حوزه های علمیه هست که در این راستا تاکنون نشریه بهجت عارفان در وصف حضرت آیت الله بهجت(ره) و حکیم الهی در وصف علامه طباطبایی(ره) منتشر شده است.

ببینید:

تصاویر دیدار مدیر مسئول خبرگزاری حوزه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

تصاویر افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در آذربایجان غربی

حجت الاسلام والمسلمین برته با اشاره بر اینکه هجمه دشمنان و میزان حجم تولید برنامه علیه حوزه و روحانیت افزایش یافته است، بیان کرد: دشمنان مسأله بیدارگری و احیای قلوب را بسیار خطرناک می دانند و در همین جهت نیز هجمه های آنان بیشتر شده و این نشان از عمق تاثیرگذاری و مرجع بودن روحانیت در جامعه است .

مدیر مسئول خبرگزاری حوزه خاطرنشان کرد: گسترانیدن چتر خبرگزاری حوزه در همه نهادهای دارای نقش حوزوی، توجه به حوزه های علمیه خواهران در کنار برادران، استفاده از ظرفیت طلاب جوان رسانه ای، توجه به نمایندگان ولی فقیه در استان ها، و ... از سرخط های سیاستی خبرگزاری حوزه در سال های اخیر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین برته ادامه داد: رسانه حوزه از لاک صنفی خارج شده و وظیفه خود را عرصه دین و دینداری در فضای مجازی تعریف کرده و به این سمت حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه خبرگزاری حوزه یک رسانه نقش آفرین در جریانات جهان اسلام است، یادآور شد: این رسانه با دریافت و انتشار فتاوای مراجع عظام در خصوص شرکت مردم در انتخابات این کشور توانست در این انتخابات نقش آفرینی کند و برای اولین بار، شیعیان و اهل سنت پاکستان در کنار هم به یک کاندیدا رای دادند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور گفت: سفر اخیر آیت الله اعرافی به چند کشور اروپایی و دیدار با پاپ با یک عقبه لجستیک رسانه ای همراه بود و می توان گفت که خبرگزاری حوزه یک رسانه با ظرفیت های دیپلماسی است.

ببینید:

تصاویر دیدار مدیر مسئول خبرگزاری حوزه با مؤلف قاموس قرآن

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور با اشاره به افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در آذربایجان غربی، گفت: انتظار آیت الله اعرافی این است که آذربایجان غربی پیشرو استان های مرزی در مقوله کار رسانه ای باشد.

مدیر مسئول خبرگزاری حوزه در پایان گفت: آیت الله سید علی اکبر قریشی، گنجینه بزرگی است که شخصیت ایشان باید به جهان اسلام معرفی شود و شیوه تدریسی و تدرسی برای طلاب الگو باشد. مرکز فضای مجازی و رسانه حوزه های علمیه آمادگی کامل برای تولید مستند کیفی و زبان زد برای ایشان را دارد.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، سخنگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور برای افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در آذربایجان غربی، در رأس یک هیئت رسانه ای به ارومیه سفر کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha