سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ دیدار مسئول مرکز فضای مجازی و رسانه حوزه های علمیه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در دیدار مدیرمسئول خبرگزاری حوزه، با اشاره به اهمیت رسانه، گفت: آمادگی کامل برای حمایت از فعالیت های رسانه ای دفتر خبرگزاری حوزه در استان را اعلام می کنم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی،در دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور، سخنگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و مدیر مسئول خبرگزاری حوزه، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، گفت: امروز باید از جزیره ای عمل کردن خارج بشویم و به سوی شبکه سازی قوی حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید:

دفتر خبرگزاری حوزه در آذربایجان غربی افتتاح شد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: کار رسانه ای هزینه و تجهیزات لازم دارد که متاسفانه دشمنان در این زمینه از ما پیشی گرفته اند، لذا آمادگی کامل برای حمایت از فعالیت های رسانه ای دفتر خبرگزاری حوزه در استان را اعلام می کنم.

امام جمعه ارومیه با اشاره بر اینکه مهارت آموزی در عرصه رسانه بسیار ضروری است، تاکید کرد: آموزش مهارت ها و ارتقاء سواد رسانه ای طلاب یکی از مباحث بسیار مهم است که نیاز به برگزاری دوره های مهارت آموزی دارد.

ببینید:

تصاویر دیدار مدیر مسئول خبرگزاری حوزه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

تصاویر دیدار مدیر مسئول خبرگزاری حوزه با مؤلف قاموس قرآن

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، سخنگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور برای افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در آذربایجان غربی و دیدار با مسئولان حوزوی استان، در رأس یک هیئت رسانه ای، به ارومیه سفر کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha