جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید نیرپناه

حوزه / مسئولان ستاد نماز جمعه همدان پیش از ظهر امروز با حضور در منزل شهید مهدی نیرپناه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، از مجاهدت‌های خانواده شهید تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مسئولان ستاد نماز جمعه همدان پیش از ظهر امروز با حضور در منزل شهید مهدی نیرپناه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، از مجاهدت‌های خانواده شهید تقدیر کردند.

حجت الاسلام عباس اسکندری معاون فرهنگی ستاد نماز جمعه همدان، در این دیدار با تأکید بر اینکه خود را موظف به قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا می‌دانیم، اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و تأکید نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر بزرگداشت یاد و خاطره شهدای استان، مقرر شده است تا هر هفته در نماز جمعه همدان از خانواده یکی از شهدای گرانقدر استان تقدیر شود و این هفته نیز توفیق دیدار با خانواده شهید نیرپناه از شهدای غواص، نصیب ستاد نماز جمعه همدان شد.

گفتنی است، شهید مهدی نیرپناه از رزمندگان گردان ۱۵۵ لشگر ۳۲ انصار الحسین (ع) به عنوان سکان دار در دی‌ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۴ و در منطقه عملیاتی ام‌الرصاص به شهادت رسید.

پیکر پاک شهید تا سال ۹۴ شناسایی نشده بود که در نهایت همراه با ۱۷۵ شهید غواص دست بسته دیگر، تفحص و پس از انجام آزمایشات دی ان ای هویت شهید نیرپناه شناسائی شد و به وطن بازگشت.

انتها پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha