جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام نادر حقیقی - مدیر حوزه علمیه هرمزگان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان گفت: شهید بهشتی از هر فرصتی برای ارتقای آگاهی مردم استفاده می‌کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام نادر حقیقی، در مراسم گرامیداشت شهید آیت الله بهشتی و یارانش که در مسجد قدس بندرعباس برگزار شد، با اشاره به بمب‌گذاری منافقین در سالن اجتماعات حزب جمهوری اسلامی ایران، اظهارداشت: بسیاری از مسئولین کشور و نمایندگان مردم در مجلس در این جلسه حضور داشتند و سرمایه‌های گرانقدری از دست رفت.

وی با اشاره به شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، عنوان کرد: نباید اجازه دهیم چنین واقعه عظیمی به فراموشی سپرده شود و مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان با ذکر این نکته که شهید بهشتی از هر فرصتی برای ارتقای آگاهی مردم استفاده می‌کردند، ابراز کرد: شهید بهشتی همواره در راهپیمایی‌ها و فعالیت‌های ضد طاغوتی کف میدان و در کنار مردم حضور داشت.

حجت‌الاسلام حقیقی، با اشاره به این که شهید بهشتی همواره در برابر شبهه‌ها و افرادی که قصد غصب و تصاحب انقلاب اسلامی را داشتند، ایستادگی کرد، افزود: پس از ارتحال مرحوم آیت الله طالقانی عده‌ای جوّی را علیه شهید بهشتی راه انداختند؛ به راستی می‌توان گفت که بهشتی یکی از شهدای مظلوم انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: منافقین در آن دوران با حمله به مردم عادی سعی در ایجاد نا امنی در جامعه و سقوط انقلاب و نظام را داشتند که با شهادت آیت‌الله بهشتی تمام نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد و همان افرادی که علیه او شعار می‌دادند به حمایت از تفکر او برخاستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha