شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه نقش عقیدتی سیاسی در شکل گیری و اعتلای معنویت در ارتش بسیار ارزشمند است، گفت: نهاد عقیدتی سیاسی با تدبیر خردمندانه حضرت امام(ره) و هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری اثرات مثبتی را از خود برجای گذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی‌نیا ظهر امروز در دیدار با مسئولین عقیدتی سیاسی لشگر ۱۶ زرهی قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید مظلوم آیت الله بهشتی اظهار داشت: حوزه علمیه قزوین در راستای تبلیغ دین و معارف اسلامی، پاسخگویی به شبهات مطرح در بین مردم، بیان احکام شرعی و تربیت طلاب توانمند و فاضل در حال تلاش شبانه روزی است.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: پیوند بین دو نهاد ارزشمند حوزه علمیه و ارتش می‌تواند گام‌های موثری در برگزاری برنامه‌های مختلف برای کادر و سربازان ایجاد نماید، که در آینده ثمرات و برکات فراوانی را در بر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نقش عقیدتی سیاسی در شکل گیری و اعتلای معنویت در ارتش بسیار ارزشمند است، یادآور شد: نهاد عقیدتی سیاسی با تدبیر خردمندانه حضرت امام(ره) و هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری اثرات مثبتی را از خود برجای گذاشته است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی‌نیا عنوان کرد: حوزه علمیه قزوین آماده برگزاری برنامه‌هایی برای خانواده و فرزندان کادر ارتش می‌باشد.

حجت الاسلام آغاسیان مسئول عقیدتی سیاسی لشگر ۱۶ زرهی قزوین در ادامه این دیدار اظهار داشت: عقیدتی سیاسی دارای اوراق زرین بسیاری در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و معنوی است که انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده بخشی از آن است.

حجت الاسلام آغاسیان تصریح کرد: از بدو تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش، این سازمان با جذب نیروهای ارزشی و فرهنگی موفقیت‌های زیادی را بدست آورده است.

وی ادامه داد: روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور مستمر در میادین نبرد جنگ تحمیلی علاوه بر شرکت مستقیم در خطوط مقدم جبهه‌ها، فرهنگ ایثار، شهادت و معنویت را بر جبهه‌های نبرد حاکم کرده و موجب تقویت روحیه نیروهای رزمنده می‌شدند.

وی در پایان از مدیر حوزه علمیه خواست تا ارتش را در فعالیت‌های مرتبط با عقیدتی ارتش یاری نماید.

نقش عقیدتی سیاسی در شکل گیری و اعتلای معنویت در ارتش بسیار ارزشمند است

نقش عقیدتی سیاسی در شکل گیری و اعتلای معنویت در ارتش بسیار ارزشمند است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha