جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
1

حوزه/ سومین همایش علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ارتش با حضور آیت الله اعرافی و جمعی از فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری، در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سومین همایش علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور و عضو فقهای شورای نگهبان، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری‌راد معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش،سردار سرتیپ دوم رسول سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) و جمعی از فرماندهان، مسئولان، فرهیختگان، محققان و اساتید در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی در این همایش با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر، گفت: وجود رهبری حکیم و فرزانه در کشور ما نعمت بسیار بزرگی است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با قدرت، حکمت و فرزانگی خود موفق شده‌اند کشتی انقلاب را از امواج سهمگین بحران‌ها به سلامت عبور دهند به طوری که دشمنان، امروز چاره‌ای غیر از تسلیم شدن ندارند و نخواهند داشت. بیانیه گام دوم انقلاب تضمین کننده استمرار حرکت انقلابی نظام اسلامی است تا این پرچم به صاحب اصلی آن که امام زمان(عج) است برسد.

گفتنی است، در پایان این همایش از کتاب «دولت تراز انقلاب اسلامی در گام دوم» که به همت معاونت سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به رشته تحریر درآمده و به تایید دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هم رسیده است با حضور آیت‌الله اعرافی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha