پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علی سعیدی - رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا

حوزه / رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در همدان با تأکید بر اینکه همه امروز مکلف به زمینه سازی برای برپایی حکومت دینی هستند، گفت: کم کاری و کوتاهی نتیجه‌اش انحراف انقلاب از مسیر اصلی خود خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در مسجد مهدیه همدان برگزار شد، با اشاره نقشه‌ها و توطئه‌های شبانه روزی دشمنان، اظهار داشت: تلاش و پشتکار گسترده دولت سیزدهم برای رفع مشکلات، باعث شده تا عده‌ای برای عدم موفقیت دولت، در این مسیر اقدام مانع تراشی و سنگ اندازی کنند.

وی با تاکید بر اینکه استقرار دولتی مردمی که به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی متعهد باشد، آرزوی همگانی بود، گفت: امروز این اتفاق در کشور رخ داده و دولتی انقلابی زمام امور را در دست گرفته است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه شرایط جامعه امروز شباهت فراوانی به دوران پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) دارد، افزود: یکی از معجزات پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع)، آینده نگری و ترسیم آینده جهان اسلام است، تا جایی که پیامبر گرامی اسلام(ص) در خطبه غدیر بیش از ۲۰ بار به آخرین ذخیره الهی و حضرت حجت اشاره کردند و ویژگی‌های حضرت را در آن روز اعلام کردند.

وی افزود: با وجود گذشت چندهزار سال از زمان حضرت آدم(ع)، هیچگونه تغییری در تکلیف امت‌ها ایجاد نشده و حتی وظیفه ما نسبت به امت‌های پیش از خودمان سنگین‌تر هم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی مهم‌ترین وجه اشتراک امت کنونی با امت دوران پیامبر(ص) را ایستادگی در برابر طاغوت دانست و گفت: طبق روایات، امت اسلام از جنگ و رویارویی با طاغوت خسته نخواهد شد و لذا دشمن باید بداند که در شرایط فعلی نیز در برابر ظلم و تحریم‌های غیرانسانی آمریکا و هم پیمانانش خسته نخواهیم شد و ایستادگی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: حمایت و دفاع از مظلومان، علاوه بر اینکه وظیفه شرعی و دینی مسلمانان محسوب می‌شود، امنیت کشور را نیز به نوعی تامین می‌کند، چرا که امروز باید در خارج از مرزهای فیزیکی به فکر حفظ و تامین امنیت خود باشیم، اصلی که شهید سلیمانی به آن تاکید داشت.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر اینکه همه امروز مکلف به زمینه سازی برای برپایی حکومت دینی هستند، یادآور شد: کم کاری و کوتاهی نتیجه‌اش انحراف انقلاب از مسیر اصلی خود خواهد بود.

وی با بیان اینکه صبر و مقاومت مهم‌ترین ویژگی منتظران است، خاطر نشان کرد: آمریکا و استکبار جهانی در نقطه مقابل مهدویت قرار دارند، تا جایی که صهیونیسم با ایجاد شبهه به دنبال بدل سازی برای مهدویت است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha