شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار مدیرعامل شعب بانک سپه استان بر رعایت موازین شرعی، توجه به اهداف مقام معظم رهبری و تسهیل خدمات و تکریم مردم تاکید نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه زاهدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار مدیرعامل شعب بانک سپه استان اظهار داشت: مردم سیستان‌وبلوچستان مردمانی شریف، نجیب و صبور هستند که شادی دل آن‌ها رضایت الهی و نیز پیامبر اکرم(ص) را در پی خواهد داشت.

امام جمعه زاهدان افزود: گزارش ارائه شده در خصوص عملکرد بانک سپه مبنی بر عملیاتی سازی بیانات مقام معظم رهبری است که چنین چیزی دارای اهمیت و ارزش مضاعف است چرا که گسترش خدمات، عامل تحکیم پایه‌های نظام اسلامی خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محامی با اشاره به تاثیرگذاری مثبت یا منفی بانک‌ها در اقتصاد، معیشت مردم و آبادانی کشور بیان داشت: در شرایط اقتصادی کنونی و گلایه مردم از بانک‌ها اگر بتوانید ذهنیت‌ها را تغییر داده و برای سایر بانک‌ها تبدیل به یک الگو شوید کار بسیار شایسته و تاثیر گذاری است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت موازین شرعی، توجه به اهداف مقام معظم رهبری، تسهیل خدمات و تکریم مردم ادامه داد: گاهی خدمات دارای پیچ و خم های اداری است که از شیرینی کار کم کرده و کام مردم را تلخ می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دشمن از هیچ تلاشی برای ایجاد نا امیدی در سطح جامعه دریغ نخواهد کرد و خدمات شما برای مردم امید آفرین و کمک کننده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محامی خواستار اطلاع‌رسانی بیشتر خدمات صورت گرفته شد و عنوان کرد: اطلاع رسانی خدمات بانکی از جهات مختلف تاثیر گذار است ابتدا اینکه میزان مراودات و سرمایه‌گذاری‌ مردم در بانک بیشتر می‌شود و در گام دوم خدمات نظام را بیان می‌کنید و محل رجوع نیازمندان خواهید بود که چنین چیزی عامل خرسندی مردم است.

وی گفت: مقام معظم رهبری همواره بر امیدآفرینی در سطح جامعه تاکید دارند و ایشان از مصادیق بارز امیدآفرینی در سطح جامعه می‌باشند.

بازاری، مدیرعامل شعب بانک سپه استان نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بانک سپه پس از ادغام با چندین بانک نظامی گفت: بانک سپه در زمینه هم سویی با سیاست های کلان دولت، برنامه ها و اقدامات گسترده ای را تهیه نموده و دستاوردهای زیادی داشته است.

وی افزود: بانک سپه در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان به صورت حرفه‌ای گام های بلند و اساسی برداشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فریبرز IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    0 0
    چرا بعد از فوت جناب آقای قاضی زرگر و برگزاری تنها یک جلسه از دادگاه موسسه مالی اعتباری کاسپین-فرشتگان در سال ۹۹ این پرونده تا امروز مسکوت گذاشته شده است؟!!!