سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سردار علی نصیری

حوزه/ فرمانده سابق حفاظت سپاه پاسداران گفت: بنده حقیر به عنوان سرباز ولایت از روزی که به سپاه ورود کردم یکی از افتخاراتم این بوده که لباس خدمت را در این نهاد مقدس به تن کردم و طی ۳۰ و اندی سال خدمت آنچه برایم افتخار بوده پاسداری برای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

خبرگزاری حوزه - تهران/ اخیرا نشریه نیویورک تایمز با تکرار دروغ چند سال قبل در خبری مدعی شد که «فرمانده پیشین حفاظت سپاه پاسداران به ظن جاسوسی برای اسرائیل بازداشت شده است»

روزنامه نیویورک‌تایمز به نقل از یک مقام ارشد ایران که نخواست نامش فاش شود ادعا کرد اخیرا «سردار پاسدار علی نصیری» را به اتهام جاسوسی برای اسرائیل، دو ماه پس از دستگیری ده ها کارمند برنامه توسعه موشکی وزارت دفاع به ظن افشای اطلاعات محرمانه به اسرائیل، دستگیر کرده است.

در همین راستا خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، به منظور واکاوی و بررسی این خبر منتشره در رسانه های معاند و ضد انقلاب، در گفت‌وگو با سردار علی نصیری، فرمانده سابق حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیرامون شایعات منتشر شده در رسانه‌های ضدانقلاب در خصوص دستگیری ایشان به ظن جاسوسی پرداخته که حاصل این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

* ضمن تقدیر و تشکر از فرصتی که به ما اختصاص دادید، پیرامون شایعات منتشر شده در رسانه‌های ضدانقلاب در خصوص دستگیری حضرتعالی به ظن جاسوسی برای رژیم صهیونیستی توضیح بفرمایید.

همان طوری که مستحضرید چند روزی است تقریبا دو هفته که شایعاتی نسبت به حقیر در خصوص اینکه خب یا توسط مجموعه خودمان بازداشت شدم یا اینکه جاسوسی را برای رژیم صهیونیستی انجام دادم و در نهایت امروز در بازداشت به سر می برم.

این شایعه متأسفانه توسط معاندین یا کسانی که هم بغضی نسبت به انقلاب و هم نسبت به سپاه دارند در حال انتشار است. بنده حقیر به عنوان یک سرباز ولایت از روزی که به مجموعه سپاه ورود کردم یکی از افتخاراتم این بوده که لباس خدمت را در این مکان و نهاد مقدس به تن کردم و طی این ۳۰ و اندی سال خدمت حقیر آن چه که برای من افتخار بوده پاسداری برای نظام انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بوده که الحمدلله خدا را شاکرم که این توفیق را به این حقیر عنایت فرموده است.

همان طور که می دانید حقیر هنوز هم مشغول به کار هستم و این شایعاتی که در حال بیان شدن است و به نوعی در مجموعه‌های داخلی و هم خارجی به آن می پردازند، این یک شایعه ای بیش نیست. همچنان در سنگر پاسداری هستم و هنوز هم در سنگر پاسداری افتخارم این است که سرباز ولایت و سرباز کوچک حضرت آیت الله خامنه‌ای هستم، بزرگترین افتخارم این است که این مسیر ختم به شهادت شود و ان‌شاءالله که خداوند این توفیق را به این حقیر به عنوان پاسدار و یک سرباز کوچک خود عنایت فرماید. قطعا بدانید آن چه که مسلم است رژیم صهیونیستی همان طوری که امام راحل از بدو پیروزی انقلاب بیان فرمودند یک رژیم جعلی است و در نهایت نابودی رژیم صهیونیستی وعده‌ای است که امام حیّ‌مان بیان فرمودند.

ما پاسداران امروز افتخارمان این است که بتوانیم در این سنگر قرار بگیریم و با این رژیم جعلی بتوانیم بجنگیم و در نهایت پیروز شویم؛ من خدا را شاکرم که الحمدلله خدا حیات ما را در انقلاب اسلامی قرار داد، خدا را شاکرم که حیات من در دفاع مقدس، سنگر پاسداری از نظام و انقلاب در سپاه پاسداران رقم خورده است و خداوند این توفیق را داده که بزرگترین توفیق برای من است که در همین لباس آن چه که مورد رضایت خدا است و آن چه که عاقبت بخیری پاسداران است یعنی ان‌شاءالله در همین لباس هم شهید خواهیم شد.

آن چیزهایی که شما در فضاهای مجازی می شنوید و می بینید، پیام های بسیار خار و ذلیلی است که بنده خودمم شرم دارم از اینکه بنشینم اصلا نسبت به این موضوع حرفی بزنم یا وقت خودم را در این موضوع بگذارم؛ خدا ان‌شاءالله در همه صحنه‌ها عاقبت ما را ختم به خیر کند و ان‌شاءالله از همه‌ی این امتحانات بتوانیم سربلند و پیروز شویم.

* مهم ترین علت این هجمه‌ها به حضرتعالی و آقای طائب و بسیاری از دوستان عزیزی که در مجموعه انقلابی سپاه مشغول خدمتگزاری هستند، چیست؟

در هر صورت همگی به این مطلب اذعان دارند که هم آمریکایی‌ها و همچنین صهیونیست‌ها لطمه بسیار جدی از نظام اسلامی خوردند؛ آنچه که مسلم است آنها دنبال این هستند که به نوعی این آسیب‌ها و شکست‌هایی که پی در پی دارند تجربه می کنند را به نوعی تحت الشعاع قرار دهند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از نهادهای بسیار جدی که در نظام اسلامی از بدو پیروزی انقلاب نقش داشته است، یکی از ارکان اصلی نظام است، به هر حال اگر آنها بخواهند نگاه مردم را نسبت به سپاه و اقدامات و آن حرکت های بسیار ارزشمندی که انجام می دهد، نا امید کنند، به اینگونه شایعات دست می زنند؛ ما که کسی نیستیم قطعا برادران عزیزمان مثل حاج آقای طائب که زحمات زیادی را در این مدت کشیده اند و دشمنان از ایشان زخم خورده هستند، به تبع دشمنان با این نوع از رفتارها و حرف‌هایشان می خواهند تسکین دهنده آن شکست‌هایشان باشند، قطعا به نتیجه ای نخواهند رسید و آنچه که واضح است همیشه تاریخ انقلاب نشان داده آنچه که همیشه پیروز بوده و می درخشد حق است و همواره دیده‌ایم و باز هم خواهیم دید.

* نکته پایانی

از لطف شما ممنونم و از اینکه حساسیت نشان دادید، صمیمانه تشکر می کنم، آن چه که روشن است همان طور که در صحبت های خود گفته‌ام بنده یک پاسدار ولایت هستم و پاسدار این انقلاب هستم و قطعا بدانید آن چه که در مسیر انقلاب مسلم است تا همان حدی که عرض شد تا مرز شهادت پیش خواهیم رفت و خداوند ان‌شاءالله ما را روسفید خواهد کرد و آنچه که باقی می ماند روسیاهی برای آن افرادی است که این حرکت‌ها را انجام می دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha