سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
س

حوزه/ حجت الاسلام قاسمی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: نامگذاری هفته ای با عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای افشاگری و نمایاندن چهره واقعی آمریکای جنایتکار است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های این هفته نمازجمعه بادرود ضمن گرامی داشت سالروز ازدواج امیرالمومنین علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، اظهار داشت: در فرهنگ اسلامی خانواده نخستین کانون است که شخصیت افراد در آن شکل می‌گیرد، لذا برای اینکه یک خانواده خوب داشته باشیم باید حواسمان خیلی جمع باشد، چراکه امروز دشمن تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد که بنیان خانواده را متزلزل و سست کند و از هم بپاشد.

امام جمعه بادرود، به راه های مستحکم شدن بنیان خانواده اشاره و تصریح کرد : ابراز محبت، معاشرت نیکو و احترام متقابل زن و شوهر به یکدیگر مهمترین عوامل تحکیم بنیان خانواده می باشد.

وی در ادامه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی باید از تخریب ذهن مردم به وسیله شایعات و اظهارات دروغ و هراس افکن افراد مشخص یا نامشخص در رسانه ها و فضای مجازی جلوگیری کند.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: نامگذاری هفته ای با عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای افشاگری و نمایاندن چهره واقعی آمریکای جنایتکار است.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه با اشاره به حادثه تصادف هفته گذشته اتوبان کاشان اصفهان، خواستار تأمین ایمنی فنی جاده ها شد.

امام جمعه بادرود در ادامه بر تکمیل بیمارستان فاطمیه این شهر با کمک مسئولان و خیرین تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha