جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مالکان در طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن برای کمک به مستاجران و افراد کم‌برخوردار، نهایت همکاری را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر بیان کرد: کلیات طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن تصویب شد و در این راستا مالکان با افراد کم برخوردار جامعه مدارا کنند و افزایش اجاره بها در کلان شهرها ۲۵ و سایر شهرهای ۲۰ درصد را رعایت کنند.

وی به هفته قوه قضائیه و سخنان مقام معظم رهبری با مسئولان دستگاه قضایی کشور اشاره کرد و افزود: طبق گفته مقام معظم رهبری، با مقاومت مردم و مسوولان دلسوز و جوانان انقلابی اوضاع کشور متحول می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی به ضرورت امنیت روانی جامعه اشاره و تصریح کرد: قوه قضائیه با همراهی، همکاری و هم‌افزایی مجلس و دولت اقدامات را دنبال کند تا شاهد رفع مشکلات در آینده نزدیک با اجرای طرح‌های اقتصادی دولتمردان باشیم.

وی حقوق بشر آمریکایی را طنزی تلخ عنوان کرد و گفت: در روز ۱۲ تیرماه هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی در خلیج فارس مورد اصابت موشک قرار گرفت و ۲۹۰ هموطن به شهادت رسیدند که همین حادثه گواه این نکته است که ادعای حقوق بشر آمریکایی دروغ بزرگی است که باید افشا شود.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی خاطرنشان کرد: مداخله در امور سیاسی کشورهای مختلف برای تغییر رژیم، ۶۲ کودتای موفق در کشورهای جهان برای رسیدن به منافع خود، حمایت از گروه‌های تروریستی (داعش و القاعده)، ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تحریم‌های دارویی و اقتصادی، تنها چند نمونه از مصداق بارز رویکرد ضد حقوق بشری آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: با توجه به افزایش دما، صرفه‌جویی در مصرف آب و برق به عنوان واجب شرعی و لازم عقلی مورد توجه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha