جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / نشست ائمه جمعه همدان با استاندار همدان

حوزه / امام جمعه جورقان استان همدان گفت: متأسفانه شهر جورقان با وجود آنکه ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد، اما از بودجه‌های در نظر گرفته شده نسبت به سایر شهرهای استان بهره کمتری دارد.

حجت الاسلام سید محمد حسینی‌نیاز امام جمعه شهر جورقان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با گلایه‌ از بی‌توجهی و بی‌مهری مسئولین استانی نسبت به شهر جورقان، اظهار داشت: متأسفانه شهر جورقان با وجود آنکه ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد، اما از بودجه‌های در نظر گرفته شده نسبت به سایر شهرهای استان بهره کمتری دارد.

وی با اشاره به نیاز شهر جورقان به فضاهای ورزشی، سالن اجتماعات و کتابخانه، خاطر نشان کرد: این سوال باید پاسخ داده شود که چرا مدیران ارشد استانی در تخصیص بودجه‌ها تبعیض قایل می‌شوند و شهری همانند جورقان علیرغم نیازهای متعدد، از بودجه‌های استان محروم است.

امام جمعه جورقان خواستار شفافیت و پاسخگویی مسئولین نسبت به مطالبات مردم شهر جورقان شد و گفت: در مسابقات جام رمضان داور به دلیل نبود جایگاه، در کنار مردم داوری می‌کرد و یا سالن کشتی که سال‌هاست نیمه کاره رها شده، بنای آن در حال تخریب است و موارد بسیاری از این دست در جورقان نشان دهنده بی‌کفایتی مدیر ورزش استان است.

وی خواستار تجدید نظر در نگاه مدیران استانی نسبت به شهر جورقان شد و مطرح کرد: مردم جورقان به دنبال مطالبه گری‌هستند، اما اجازه نخواهند داد که دشمن از این مطالبه‌گری ها سوء استفاده کند.

حجت الاسلام حسینی‌نیاز تصریح کرد: بارها برای پیگیری مشکلات و مطالبات مردم این منطقه، به وزارت‌خانه‌های مختلف و مجلس مراجعه کرده‌ایم، اما دریغ از یک نگاه ویژه به این شهر.

وی با انتقاد از عملکرد برخی نمایندگان مجلس، یادآور شد: نمایندگان مجلسی که با آرای مردم جورقان و روستاهای اطراف وارد مجلس شده‌اند، آیا عملکرد قابل قبول و رضایت بخشی برای مردم جورقان داشته‌اند که برای حضور در انتخابات آتی مجلس مردم بازهم آنها را انتخاب کنند؟

اشتغال‌زایی ۴۰ نفر در مصلای نماز جمعه

امام جمعه جورقان با بیان اینکه اگرچه شعارهای زیبایی مطرح می‌شود اما در عمل چیزی مشاهده نمی‌کنیم، گفت: این انتظار از استاندار می‌رود تا مدیران کل را برای رسیدگی و رفع محرومیت جورقان بسیج کند.

وی با تاکید بر اینکه این حق مردم مظلوم جورقان نیست، یادآور شد: بخشی از مصلی را به ورزش بانوان و طبقه فوقانی مصلی را در اختیار بانوان برای تولیدی پوشاک قرار داده‌ایم که در عرض ٢ ماه، برای چهل نفر اشتغال ایجاد شده است، موضوعی که با حمایت مسئولان می‌توان آن را در سطح شهر جورقان گسترش داد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha