پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: در روزهای آینده مردم کردستان میزبان حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران خواهند بود و همه امیدواریم که این سفر منشاء برکات بسیاری برای این استان باشد.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: بعد از سقوط رژیم پهلوی به نوعی استان کردستان دوباره کانون توجه قرار گرفت و این انقلاب با نگاهی که داشت، اقدام به ایجاد زیرساخت های مختلفی در این منطقه کرد.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: خوشبختانه پیروزی انقلاب باعث شد که جایگاه استان کردستان در حوزه اقتصاد، فرهنگ و حتی سیاسی مورد توجه دولتمردان قرار بگیرد، لذا امیدواریم که در آینده ای نه چندان دور شاهد جهش این خطه از ایران اسلامی به سمت توسعه اقتصادی در حوزه اشتغال و معیشت باشیم.

وی تاکید کرد: در روزهای آینده مردم کردستان میزبان حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران خواهند بود و همه امیدواریم که این سفر منشاء برکات بسیاری برای این استان باشد.

ماموستا شیرزادی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: کردستان به دلیل موقعیت خاص مرزی و همجواری با کشور عراق و اقلیم کردستان وضعیت بسیار ویژه ای دارد که این مهم یک فرصت استثنایی برای این خطه محسوب می شود.

امام جمعه مریوان توجه به بازارچه های مرزی را یکی از خواسته مردم کردستان دانست و افزود: طبق آمار نخبگان بسیاری در این استان وجود دارند که نیازمند حمایت هستند، هیچ نخبه کردستانی دوست ندارد برای آینده ای روشن به دیگر شهرها و حتی کشورها مهاجرت کند، بنابراین یکی از خواسته های مردم این خطه از رئیس جمهور توجه به آینده شغلی دانشگاهیان و دانشجویان است.

وی اظهار کرد: موضوع حساس دیگری که در سالیان اخیر به کرار مطرح بوده است، موضوع کشاورزی می باشد که انتظار داریم توجه خاصی بدان شود، زیرا نباید اجازه دهیم که این فرصت های ناب از دست کشاورزان و دامداران این خطه برود.

ماموستا شیرزادی در پایان تصریح کرد: متاسفانه مشکلات اقتصادی بر زندگی بسیاری از اساتید مدارس علوم دینی تاثیرات منفی خود را گذاشته است، بنابراین انتظارم داریم که این سفر منشاء خیر و برکت برای حوزه دین و فرهنگ کردستان باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha