جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماز

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان گفت: مبلغان برای گرایش نسل نوجوان و جوان به نماز لازم است که تبلیغ نو و خلاقانه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد جواد چراغی مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان امروز در سلسله کارگاه‌های شیوه‌های دعوت به نماز ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان که با هدف ارتقاء دانش مبلغان برای تبلیغ اقامه نماز در جامعه، در مدرسه بنت الرسول(س) الشتر برگزار شد، اظهار داشت: در جهت اشاعه فرهنگ نماز به ویژه نماز اول وقت در جامعه، نیازمند همت جهادی و انقلابی هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای اشاعه فرهنگ نماز در جامعه، مبلغان از هر فرصتی برای تبلیغ استفاده کنند، خاطر نشان کرد: کودکان و نوجوانان دارای فطرتی پاک هستند و اگر بصیرت نسبت به نماز در آن‌ها ایجاد شود، فرهنگ اشاعه نماز نیز در جامعه گسترش پیدا خواهد کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان با تاکید بر اینکه سبک ارشادی برای دعوت به نماز در بین کودکان، نوجوانان و جوانان نیازمند بازنگری است، خاطر نشان کرد: مبلغان برای گرایش نسل نوجوان و جوان به نماز لازم است که تبلیغ نو و خلاقانه داشته باشند.

حجت الاسلام چراغی با اشاره به اینکه در دعوت نوجوانان و جوانان به نماز، باید تبلیغات مستمر و کاربردی باشد، یادآور شد: مبلغان با سعه صدر و اخلاق نیکو در راستای گسترش فرهنگ نماز در جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha