دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی تصریح کرد: ایجاد جبهه واحد در فضای مجازی مقابل تهاجم دشمن ضرورت امروز است که باید به این سمت حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی که در سالت جلسات استانداری برگزار شد، گفت: ایجاد جبهه واحد در فضای مجازی مقابل تهاجم دشمن ضرورت امروز است که باید به این سمت حرکت کنیم و اگر در این حوزه همگرا باشیم و به سمت وحدت حرکت کنیم، بسیار موفق تر خواهیم بود.

وی با تاکید بر فعال شدن کمیته‌های تخصصی ذیل شورای فرهنگ عمومی در حوزه فضای مجازی، اظهار کرد: باید در این خصوص نهادهای مسئول کمک کنند، البته با اهتمام ویژه در حوزه مباحث ایجابی فضای مجازی، وظایف نهادها و ارگان‌ها نیز باید مشخص شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان غربی همچنین بر تقویت مبانی دینی مردم تاکید کرد و ادامه داد: اگر معنویت، تدین و تربیت دینی را تقویت نکنیم، ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جامعه اثری نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در موضوع حجاب نباید به سمت سیاه نمایی و رهاشدگی حرکت کنیم، اظهار کرد: نهادهای متولی در این خصوص وظیفه خود را بدانند و آن را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: در کنار برنامه ریزی برای رصد و نظارت بر فضای مجازی، توجه به کنترل اماکنی نظیر آرایشگاه‌های زنانه و نهادهای متولی گردشگری که برخی تورهای بدون مجوز را ترتیب می‌دهند، نیز ضروری است.

وی همچنین با گرامیداشت پنجم مرداد سالگرد تاسیس نماز جمعه در ایران اسلامی، افزود: یکی از ارکان تقویت معرفت دینی مردم، نماز جمعه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha