جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ق

حوزه / تولیت مدارس علمیه آیت الله اعتمادی کاشان (ره) از شرکت ۴۰۰ طلبه از سراسر کشور در دوره ارتقایی پایه دو تا ده در مدارس دارالعلم و باب العلم آیت الله اعتمادی کاشان (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین میرسید حسن اعتمادی کاشانی، تولیت مدارس علمیه آیت الله اعتمادی کاشان(ره)، امروز در جریان بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله اعتمادی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در این مدرسه، از شرکت ۴۰۰ طلبه از سراسر کشور در دوره ارتقایی پایه دو تا ده در مدارس دارالعلم و باب العلم آیت الله اعتمادی کاشان (ره) خبر داد و اظهار داشت: ۲۰۰ نفر از طلاب مجرد شرکت کننده در این طرح در مدرسه و مابقی که متأهل هستند در خارج از  مدرسه اسکان داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این طرح از اساتید نخبه و متخصص در تدریس استفاده شده است، تصریح کرد: استقبال طلاب نخبه حوزه‌های علمیه سراسر کشور در این دوره با وجود گرمای بالای ۵۰ درجه کاشان، نشان از موفقیت این طرح در کشور دارد.

حجت الاسلام و المسلمین اعتمادی بر لزوم استفاده مسئولان کشوری از ظرفیت طلاب نخبه مدارس علمیه آیت الله اعتمادی تاکید کرد و یادآور شد: خوب است که مرکز مدیریت حوزه علمیه و مراکز فرهنگی کاشان از ظرفیت طلاب نخبه و متخصص مدارس علمیه آیت الله اعتمادی در امور فرهنگی و دینی بیش از پیش استفاده نمایند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام سید عباس شریفیان، مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله اعتمادی کاشان(ره) با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، اظهار داشت: مدارس علمیه شهرستان کاشان در سطوح سیکل، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس دارای پذیرش هستند، اما مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله اعتمادی تنها مدرسه‌ای است که در سطح عالی تدریس دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha