جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اجلاسیه معاونین پژوهشی منطقه ۲ کشور

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه همدان از برگزاری اجلاسیه مدیران و معاونین پژوهشی منطقه ۲ کشوری در اردبیل خبر داد.

حجت الاسلام محسن غلامی، معاون پژوهش حوزه علمیه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری اجلاسیه مدیران و معاونین پژوهشی منطقه ۲ کشوری در اردبیل، اظهار داشت: در این اجلاس که هفته گذشته به میزبانی اردبیل برگزار شد، مدیران و معاونین پژوهش حوزه‌های علمیه منطقه ۲ کشوری شامل ۱۳ استان، به بحث و تبادل نظر در رابطه با مسائل پژوهشی مدارس پرداختند.

وی افزود: در این اجلاسیه حدود ۱۵ محور حول موضوعات پژوهشی مشخص شده بود که حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در این رابطه و ارتقای جایگاه فعالیت‌های پژوهشی پرداختند.

معاون پژوهش حوزه علمیه همدان خاطر نشان کرد: تقویت و ارتقاء کتابخانه‌های مدارس علمیه، برگزاری دوره پژوهشی برای اساتید، بالا بردن درجه علمی پایان نامه سطح ۳ از محورهای این نشست بود.

وی با اشاره به حضور حجت الاسلام والمسلمین عاملی، امام جمعه اردبیل و جمعی از مدیران پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، یادآور شد: در ادامه این دوره مباحثی در رابطه با اهمیت ایجاد منابع پایدار و استفاده از ظرفیت‌های موجود در مناطق مختلف مطرح شد.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین بطحائیان قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان و حجت الاسلام غلامی معاون پژوهشی حوزه استان همدان در این اجلاس حاضر بودند.

برگزاری اجلاسیه مدیران و معاونین پژوهشی منطقه ۲ کشوری در اردبیل

برگزاری اجلاسیه مدیران و معاونین پژوهشی منطقه ۲ کشوری در اردبیل

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha