پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان گفت: دشمن با تخریب جایگاه زن مسلمان به دنبال کمرنگ کردن نقش مادر در خانواده‌ها و متلاشی کردن بنیان مقدس خانواده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سید توفیق رضایی معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان، امروز در نشست با جمعی از روحانیون و طلاب کردستانی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی هم در ظاهر و هم در باطن باید با دیگر جوامع تفاوت‌هایی داشته باشد، اظهار داشت: جامعه اسلامی، جامعه‌ای پویا، سرزنده و سرشار از معنویات است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان افزود: در مقابل، جوامع غربی بالعکس آنچه که در سینما و رسانه‌ها از آن نام برده می‌شود، جامعه‌ای بسیار غمگین و افسرده است و این مهم به نوع نگاه عقیدتی مردم آن جامعه بر می‌گردد.

وی تصریح کرد: دشمن با استفاده از ابزار رسانه‌ای خود، به دنبال آن است که هویت جامعه اسلامی را دچار تزلزل فرهنگی و فکری نشان دهد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد داشته‌های دینی و عقیدتی که باعث قوام جامعه به ویژه خانواده مسلمان می‌شود را کم رنگ و بی‌ارزش کند، گفت: یکی از مهمترین و خطرناک‌ترین پروژه‌های دشمن، از بین بردن عفاف و حجاب زن مسلمان است که متاسفانه در این میان عده‌ای کور کورانه با تقلید از فرهنگ غربی در مسیر نادرستی قرار گرفته‌اند.

استاد حوزه علمیه کردستان یادآور شد: دشمن با تخریب جایگاه زن مسلمان به دنبال کمرنگ کردن نقش مادر در خانواده‌ها و بعد از آن متلاشی کردن بنیان مقدس خانواده است.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه تنها راهی که می‌توان در مقابل این توطئه فرهنگی و عقیدتی دشمن موفق باشیم، بازگشت به اصل اسلام ناب محمدی(ص) است، مطرح کرد: البته باید دینداری ما با بصیرت و بینش همراه باشد که در این میان نقش روحانیون و طلاب در تبیین درست دین بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha