یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نذر قربانی به شکرانه سلامتی رهبر انقلاب

حوزه/ معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از اجرای طرح قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) در روز عید قربان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ابراهیم صدوقی با اشاره به اینکه قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی از دو سال گذشته و پس از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش همدلی در سطح جامعه برای رسیدگی به آسیب دیدگان از کرونا، تشکیل شد، اظهار کرد: در این قرارگاه فعالیت های مختلفی برای حمایت از گروه های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان به نام مبارک امام زمان(عج) انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به پیش رو بودن عید سعید قربان، ابراز کرد: در این روز بزرگ طرح قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) را با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) برای نخستین بار اجرا می کنیم و گوشت حاصل، از عید قربان تا عید بزرگ غدیر بین جامعه هدف کمیته امداد و قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی با عنوان هدیه امام زمان(عج) توزیع خواهیم کرد.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته توسط کمیته امداد این طرح همزمان با قم در تمام مراکز استان ها به اجرا خواهد رسید.

صدوقی با اشاره به اینکه ویژه برنامه افتتاحیه این طرح در روز عید قربان از ساعت ۹ صبح با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مومنین و خیرین می توانند برای شرکت در این طرح با هر توان مالی مبالغ خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) واریز و یا در روز عید قربان به صورت حضوری با مراجعه به پارکینگ شماره پنج این مکان مقدس واقع در باب المعصومه(س)(درب شماره دو)، جنب بازارچه نرجس خاتون(س) در این طرح شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha