جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار آیت الله علماء، با باد کوه مدیر کل و مسئولین امور مالیاتی استان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: ماه ذی‌حجه از آنجا که عید بزرگ غدیر در آن واقع شده، مهم است و همه احکام در سایه غدیر اهمیت پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله علماء امروز در دیدار با مدیر کل و مسئولین امور مالیاتی استان، اظهار داشت: در موضوع اخذ مالیات از جامعه، توجیه منطقی مردم یک ضرورت است و مراقب باشید به احدی ظلم نشود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، با تسلیت ایام سوگواری امام باقر(ع) گفت: دهه ذی‌حجه بسیار مهم و بالا است، زیرا عید بزرگ غدیر در آن واقع است و باید بدانیم، همه احکام در سایه توجه به غدیر است.

وی در خصوص اهمیت مالیات و نقش آن در اداره کشور، یادآور شد: شعار جمهوری اسلامی از اول انقلاب، بی‌نیازی از نفت بود، زیرا به قیمت نفت اعتباری نیست و استکبار در آن دخالت می‌کند.

آیت الله علماء اظهار داشت: مالیات می‌تواند جایگزین نفت باشد، به شرطی که به احدی ظلم نشود و مردم توجیه شوند و بدانند پرداخت مالیات در راستای پیشرفت و اداره کشور است.

وی تصریح کرد: باید واقف باشیم که اولاً مملکت با مالیات مدیریت شود و دوم این که به کسی ظلم نشود، نکته‌ای که بسیار مهم است.

آیت الله علما، با تاکید بر اینکه ظلم به مردم بسیار خطرناک است، گفت: اگر مردم خوب توجیه شوند و بدانند پرداخت مالیات در راستای آبادانی کشور است و صداقت را ببینند، خوب همکاری می‌کنند.

همه احکام در سایه غدیر اهمیت پیدا می کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha