شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: امروز ولایت فقیه نعمتی بزرگ برای ملت ایران و مسلمانان دنیا است که باید همیشه قدردان آن باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین، ظهر امروز در جمع اساتید و طلاب این مدرسه، اظهار داشت: همراهی و هوشیاری مردم تاکنون توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و از این بعد نیز اینچنین خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: امروز ولایت فقیه نعمتی بزرگ برای ملت ایران و مسلمانان دنیا است که لازم است همیشه قدردان آن باشیم.

حجت الاسلام مهر آرا خاطرنشان کرد: امروز دشمن در بستر فضای مجازی و رسانه‌ای خود به دنبال کمرنگ کردن خدمات انقلاب اسلامی و وارونه جلوه دادن خدمات نظام می‌باشد، بنابراین نیاز است تا ملت ایران ضمن آگاهی از این توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان، اقدامات مناسبی جهت نقش بر آب کردن نقشه‌های آن‌ها در قالب جهاد تبیین در جامعه انجام دهند.

وی ادامه داد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در فرمایشات خود به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان جهت ایران هراسی و انقلاب هراسی اشاره کرده‌اند و ابعاد مختلف آن را برای همگان توصیف فرمودند، لازم است تا اقشار جامعه با موضوع جهاد تبیین اینگونه مسائل را برای همگان شفاف سازی کنند و اجازه ندهند دشمن از این طریق به اهداف شوم خود برسد.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین تصریح کرد: داشتن تقوا و عمل صالح یکی از راه‌های رسیدن به خداوند متعال است و لذا نیاز است تا همه آحاد جامعه تقوا و عمل صالح را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

حجت الاسلام مهر آرا عنوان کرد: تبلیغ موضوع رسالت انبیای الهی و مهمترین بخش آن تبلیغ معارف دینی، هدایت انسان‌ها و مقابله با انحرافات بوده و هم اکنون نیز از مهمترین رسالت حوزه‌های علمیه، تبلیغ دین و هدایت آحاد جامعه است.

ولایت فقیه نعمتی بزرگ برای ملت ایران است

انتهای پیام /

ولایت فقیه نعمتی بزرگ برای ملت ایران است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha