شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1033607
۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
رئیس جمهور

حوزه/ رئیس جمهور در دیدار با مردم شهرستان سروآباد گفت: یکی از مهمترین مشکلات در کردستان، آمار بالای بیکاری در این استان است، بنابراین یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم ریشه کن کردن این معضل اجتماعی و اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در سفر به کردستان با مردم روستای «قلعه جی» از توابع شهرستان سروآباد دیدار کرد.

رئیس جمهور در این دیدار اظهار داشت: تاریخ مقاومت مردم کردستان به ویژه شهرستان سروآباد در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب بسیار درخشان است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: امروز همه وظیفه داریم به مردمی که سالیان متمادی زیر بمباران رژیم بعث و تهاجم گروهک‌های تروریستی بوده و هستند، خدمت کنیم.

وی ادامه داد: کردستان میعادگاه عاشقان و شهدای بسیاری است، بنابراین باید قدر مردم شریف و انقلابی این استان را به خوبی بدانیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات استان کردستان را آزار می‌دهد، مطرح کرد: یکی از مهمترین مشکلات، آمار بالای بیکاری در این استان است، بنابراین یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم ریشه کن کردن این معضل اجتماعی و اقتصادی است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله امروز در جلسه شورای اداری مسائل و معضلات شهرستان سروآباد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha