پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رئیسی

حوزه/ رئیس جمهور گفت: امروز به عینه دیده می‌شود که بسیاری از جریان‌های منحرف و تکفیری به دنبال سوءاستفاده از پتانسیل‌های کشور به ویژه در استان‌های مرزی هستند، بنابراین شما علما و روحانیون در برابر این گروهک‌های منحرف و ضاله، وظیفه بسیار سنگین و حیاتی برعهده دارید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی امروز در دیدار با جمعی از علما و روحانیون اهل سنت و اهل تشیع استان کردستان، اظهار داشت: روحانیون و علمای دینی امروز به نیابت از انبیاء الهی وظیفه هدایت و حفاظت امت اسلام در برابر دشمنان را بر عهده دارند.

رئیس جمهور گفت: مبارزات مردم کردستان در تاریخ ایران اسلامی به زیبایی می‌درخشد، از همین رو شایسته است که برای توسعه و ارتقاء همه جانبه این استان آستین همت را بالا بزنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ادامه داد: امروز به عینه دیده می‌شود که بسیاری از جریان‌های منحرف و تکفیری به دنبال سوءاستفاده از پتانسیل‌های کشور به ویژه در استان‌های مرزی هستند، بنابراین شما علما و روحانیون در برابر این گروهک‌های منحرف و ضاله، وظیفه بسیار سنگین و حیاتی برعهده دارید.

رئیس جمهوری با اشاره به اینکه جهان اسلام در دوره‌هایی اسیر فتنه‌گری آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها بوده است، خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره)، چهره واقعی این دشمنان بشریت برای جهان اسلام هویدا شد و این سخت‌ترین ضربه به پیکره استکبار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یادآور شد: علیرغم تمام دسیسه‌های دشمنان شاهد وحدت و برادری مثال زدنی در کردستان هستیم که این نعمت معلول بصیرت، بینش دینی و سیاسی مردمان این استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • م MD ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 0
    آیا از مجمع طلاب استان کردستان حوزه علمیه قم، کسی در مراسم حضور داشت؟ چرا نمایندگان طلاب ، در مسائل مربوط به فرهنگ و دین بویژه در مسائل مربوط به حوزه ، بی تفاوت و بی انگیزه ظاهر میشوند؟ در سطح استان ، کسی خبر ندارد که تشکل رسمی حوزوی وجود داردو کمترین حق آنان این است که در مسائل مربوط به حوزه و روحانیت باید طرف مشورت قرار گیرند .......