دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام علی خاتمی - زنجان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه جنایت‌های سنگینی در راستای نابودی انقلاب اسلامی صورت گرفته است، گفت: هر کشوری این جنایات را متحمل می‌شد بدون شک سرنوشت آن نابودی بود، اما با ورود مردم به صحنه انقلاب اسلامی پس 44 سال همچنان پا بر جا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان، به وقایع رخ داده در کشور بعد از پیروزی انقلاب اشاره و اظهار کرد: جنگ، نفاق، توطئه‌های آمریکا و قدرت‌طلبی‌ها و ... برای به نابودی کشاندن این نظام برنامه‌ریزی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: ترورهای هدفمند و برنامه‌ریزی شده، اقدامات تروریستی، بمب‌گذاری‌ها، ربایش و شکنجه دوست‌داران نظام و... تنها بخشی از وقایعی است که به‌ دست گروهک‌های متعدد تروریستی علیه مردم ایران انجام شده است.

وی وقایع سال ۱۳۶۰ و توطئه‌ها آن بازه زمانی را یادآور شد و گفت: در حادثه بمب‌گذاری هفتم تیر آن سال، بیش از ۷۰ نفر از مقامات و چهره‌های برجسته سیاسی از جمله چهار وزیر، چندین معاون وزیر، ۲۷ نماینده مجلس و جمعی از اعضای حزب جمهوری اسلامی در جریان انفجار مقر اصلی این حزب به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی تاکید کرد: با تصمیمات سریع و قاطعانه حضرت امام خمینی (ره) در جایگزینی مدیرانی که به شهادت رسیده بودند، منافقان در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه جنایت‌های سنگینی در راستای نابودی انقلاب اسلامی صورت گرفته است، ادامه داد: هر کشوری این جنایات را متحمل می‌شد بدون شک سرنوشت آن نابودی بود، اما با ورود مردم غیور ایران به صحنه و پشتیبانی ملت از انقلاب‌، انقلاب اسلامی پس از چهل و چهار سال همچنان پا بر جا است.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین نگرش و منش امام راحل ادامه داد: در این راستا توجه به گسترش فناوری،‌ افزایش آگاهی،‌ تربیت جوانان توانمند و انقلابی باید بیش از بیش مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha