پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله ناصری دولت آبادی

یکی از نزدیکان آیت الله ناصری در پاسخ به برخی شایعات اعلام کرد: الحمدلله حال ایشان خوب است و بخش عمده و سنگین فرآیند درمان و مشکلات پشت سر گذاشته شده است.

یکی از نزدیکان آیت الله حاج شیخ محمد ناصری دولت آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه درباره آخرین وضعیت جسمانی و درمانی این استاد برجسته اخلاق، گفت: به دلیل روشن شدن افکار عمومی و پاسخ به برخی شایعات، الحمدلله حال ایشان خوب است و بخش عمده و سنگین فرآیند درمان و مشکلات پشت سر گذاشته شده است.

وی افزود: الآن داروهایی که برای ایشان استفاده می کنند عمومی است و براساس نظر پزشکان معالج سیر درمان آرام و رو به بهبودی است و ۷۲ ساعت آینده مشخص کننده وضع درمان است.

او ادامه داد: عفونت ریوی ایشان شدید است و هر مرتبه این عفونت ها را تخلیه می کنند، حاج آقا تحت فشار هستند، اما پزشکان معالج اظهار امیدواری کرده اند که ایشان رو به بهبودی هستند. مردم هم برای شفای همه بیماران به ویژه حضرت آیت الله ناصری دعا کنند.

گفتنی است، آیت الله ناصری دولت آبادی چندی قبل به علت شکستگی استخوان پا در یکی از بیمارستان های قم مورد عمل جراحی قرار گرفت که در فرایند درمان وضعیت جسمانی(تنفسی) ایشان با مشکل مواجه شد و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد، اما پس از مدتی برای ادامه درمان به بیمارستانی در شهر اصفهان منتقل شد و زیر نظر پزشکان معالج در حال مداوا است.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یا شافی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    2 0
    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ أَلْبِسْنه عَافِیَتَکَ، وَ جَلِّلْنه عَافِیَتَکَ، وَ حَصِّنّه بِعَافِیَتِکَ، وَ أَکْرِمْه بِعَافِیَتِکَ، وَ أَغْنِه بِعَافِیَتِکَ، وَ تَصَدَّقْ عَلَیه بِعَافِیَتِکَ، وَ هَبْ لِه عَافِیَتَکَ وَ أَفْرِشْه عَافِیَتَکَ، وَ أَصْلِحْ لِه عَافِیَتَکَ، وَ لَا تُفَرِّقْ بَیْنِه وَ بَیْنَ عَافِیَتِکَ فِی الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ. اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ عَافِه عَافِیَةً کَافِیَةً شَافِیَةً عَالِیَةً نَامِیَةً، عَافِیَةً تُوَلِّدُ فِی بَدَنِه الْعَافِیَةَ، عَافِیَةَ الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ.
  • علوی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    5 0
    خدا به آیت الله ناصری شفای عاجل عنایت فرماید همه دعاکنیم