جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1034784
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
ناصری

حوزه/ براساس اطلاعیه صفحه رسمی آیت الله ناصری در فضای مجازی، بیت آیت الله حاج شیخ محمد ناصری دولت آبادی اعلام کرده، الحمدلله حال این استاد اخلاق خوب است و بخش عمده و سنگین فرآیند درمان و مشکلات پشت سر گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، براساس اطلاعیه صفحه رسمی آیت الله ناصری در فضای مجازی، بیت آیت الله حاج شیخ محمد ناصری دولت آبادی اعلام کرده به دلیل روشن شدن افکار عمومی و پاسخ به برخی شایعات، الحمدلله حال این استاد اخلاق خوب است و بخش عمده و سنگین فرآیند درمان و مشکلات پشت سر گذاشته شده است.

در این بیانیه آمده است: اکنون داروهایی که پزشکان برای این عالم استفاده می‌کنند، عمومی است و براساس نظر پزشکان معالج سیر درمان آرام و رو به بهبودی بوده و ۷۲ ساعت آینده مشخص کننده وضع درمان است، عفونت ریوی این استاد حوزوی شدید است و هر مرتبه این عفونت‌ها را تخلیه می‌کنند، اما پزشکان معالج اظهار امیدواری کرده‌اند که این عالم رو به بهبودی هستند و مردم هم برای شفای همه بیماران به ویژه آیت الله ناصری دعا کنند.

همچنین در ادامه بیان شده است که: الحمدلله با دعای شما مومنین، در چند روز اخیر حال عمومی و حتی ضریب هوشی آیت الله ناصری بهتر و درمان روند خوبی داشته است. از همه مردم عالم دوست، تقاضا داریم، ضمن اعتنا نکردن به بعضی از خبرها در فضای مجازی، در این شب و روزهای مبارک، همچنان برای بهبودی کامل ایشان دعا کنند.

ان‌شاءالله خدای مهربان، عیدی ما را تعجیل در فرج امام زمان(عج) و شفای همه بیماران از محبین اهل بیت(ع)، به ویژه این عالم جلیل القدر قرار دهد.

گفتنی است، آیت الله ناصری دولت آبادی چندی قبل به علت شکستگی استخوان پا در یکی از بیمارستان‌های قم مورد عمل جراحی قرار گرفت که در فرایند درمان وضعیت جسمانی(تنفسی) ایشان با مشکل مواجه شد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری، اما پس از مدتی برای ادامه درمان به بیمارستانی در شهر اصفهان منتقل شد و زیر نظر پزشکان معالج در حال مداوا می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha