جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1035591
۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
ناصری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ناصری گفت: سطح هوشیاری آیت الله ناصری در این روزها نزدیک به استاندارد است و طبق گفته پزشکان به زودی برای ادامه درمان از آی سی یو به بخش منتقل خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ جعفر ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی آیت الله حاج شیخ محمد علی ناصری در بیمارستان، اظهار کرد: این استاد برجسته اخلاق مورد درمان عفونت ریه قرار گرفته اند و براساس تلاش پزشکان و متخصصان وضعیت جسمانی ایشان این روزها به سمت ثبات پیش رفته و روند رو به بهبود است.

وی اظهار کرد: با توجه به سن بالای والد، نیاز به تداوم درمان و فرصت زیاد برای جبران جسمی است، البته براساس گفته پزشکان فرایند درمان به خوبی پیش می رود.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری عنوان کرد: ما امید به شفای عاجل و کامل همه بیماران اسلام و آیت الله ناصری داریم و از تفقد و دلجویی همه عاشقان عالمان دینی صمیمانه سپاسگزاریم که همواره از سر لطف جویای سلامتی هستند.

 آیت الله ناصری به بخش منتقل می شود + عکس

وی ادامه داد: براساس رحمت خداوند متعال، دعای مردم دلسوز و تلاش کادر درمانی، وضعیت آیت الله ناصری به نحوی است که پزشکان امید به انتقال ایشان به بخش بیمارستان و ادامه درمان دارند.

فرزند آیت الله ناصری گفت: بحمدالله سطح هوشیاری آیت الله ناصری در این روزها نزدیک به استاندارد و عدد ۱۳ است و به سمت تثبیت است.

وی افزود: آیت الله ناصری در زمینه ارتباطی با اطرافیان صحبت های دیگران را شنیده و با سر و چشم ارتباط گرفته و پاسخ می دهند ولی همان طور که در گذشته هم جوهره صدای آیت الله ناصری کم بود، این روزها نیز تُن صدا بسیار پایین است و قوت بیان واژگان را ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری خاطرنشان کرد: یکی از توصیه های همیشگی آیت الله ناصری این است که برای هر خواسته ای توسل به حضرت بقیة الله(عج) داشته باشید و از ذکر «یا ابن الحسن(عج)» غافل نمی شدند، لذا مشتاقان و دوستداران ایشان، لطف کرده و برای سلامتی حضرت حجت بن الحسن(عج) دعا کنند که باعث خشنودی و آرام گرفتن دل آیت الله ناصری می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شکرا لله IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    3 0
    الحمد لله. أعطاه الله العافیة التامة.
  • طول عمر بیشتر IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    5 0
    اللهم عجل فی شفائه و ارزقه عمرا مبارکا أکثر فأکثر و أنفذ کلامه فی قلوب عبادک
  • حیات طیبه IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    3 0
    برای چنین کسانی که زندگیشان درس بندگی، کلامشان هدایت بخش و وجودشان امید آفرین است، هر چه درود و درخواست حیات بیشتر کنیم، نفع بیشتر عاید جامعه می شود.