دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست ارزیابی کتب در همدان

حوزه / در جلسه‌ای با حضور اساتیدی از ۱۴ مدرسه علمیه استان همدان که طلاب سطح یک در آن مشغول تحصیل هستند، اعضای دفتر تدوین متون حوزه علمیه شنونده نظرات و دیدگاه‌ها در رابطه با کتب ادبیات و عقاید بودند.

حجت‌الاسلام محمد فراهانی، معاون آموزش حوزه علمیه استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری کارگروه ارزیابی کتب ادبیات و عقاید در استان، اظهار داشت: از آنجایی که در سال‌های متعدد رهبر معظم انقلاب خواستار تحول در حوزه‌ها بودند، بنابراین مدیریت قم بر آن شد تا در برنامه جدید کتب درسی شامل تغییراتی شوند.

وی با بیان اینکه دو برنامه جدید و جاری برای حوزه‌ها معرفی شده است، گفت: در برنامه جدید کتب دستخوش تغییراتی خواهند شد که در آن سر فصل‌های خاصی تدوین شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه همدان افزود: هر ساله جهت بررسی نقاط ضعف و قدرت مطالب درسی، به صورت مکتوب موضوعات از استان‌ها به قم ارسال می‌شد، اما امسال اعضای دفتر تدوین متون شخصا به استان‌ها سفر و با اساتید در این رابطه گفت‌وگو می‌کنند.

وی با اشاره به حضور حجج اسلام اصلانی و کاویانی در همدان، خاطر نشان کرد: تیم اعزامی از قم، در جلسه‌ای با حضور اساتیدی از ۱۴ مدرسه علمیه استان که طلاب سطح یک در آن مشغول تحصیل هستند، شنونده نقطه نظرات و دیدگاه‌ها در رابطه با کتب ادبیات و عقاید بودند.

حجت الاسلام فراهانی تصریح کرد: مطالب بیان شده در این جلسه، پس از احصاء به مرکز مدیریت قم ارجاع و سپس برای سال تحصیلی آینده مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha