یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهدای روز قدس همدان

حوزه / معاون فرهنگی ستاد نماز جمعه همدان گفت: مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای روز قدس همدان پنج شنبه ۲۳ تیر ساعت ۸ صبح با حضور در گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عباس اسکندری معاون فرهنگی ستاد نماز جمعه همدان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران روز قدس همدان در تاریخ ۲۵ تیر سال ۶۱، اظهار داشت: متأسفانه آن طور که باید به این موضوع در فضای رسانه‌ای پرداخته نشده و به نوعی می‌توان گفت، این شهدا، شهدای مظلومی هستند.

وی افزود: در همین راستا و با تاکید نماینده ولی فقیه در همدان، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای این روز در دستور کار ستاد نماز جمعه همدان قرار گرفت و مقرر شد تا در روز پنج شنبه ۲۳ تیر ساعت ۸ صبح با حضور در گلزار شهدا و جوار مزار آیت الله موسوی همدانی امام جمعه فقید همدان، یاد و خاطره این شهدای عزیز را گرامی بداریم.

معاون فرهنگی ستاد نماز جمعه همدان با دعوت از عموم مردم و مسئولان برای حضور در این مراسم، خاطر نشان کرد: این واقعه دردناک و شهادت جمعی از نمازگزاران روز قدس در همدان متاسفانه در سال‌های گذشته مغفول مانده است و لازم است که به صورت ویژه خصوصا برای نسل جدید بیان شود.

بیشتر بخوانید: استقامت مردم همدان با لبیک به ندای آیت الله نوری همدانی

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha