دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حیا و عفاف

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی حجاب و عفاف با عنوان «مدافعان حریم حیا و خانواده» در اراک، گفت: مردم با حضور در این مراسم مطالبه خود مبنی بر برقراری امنیت اخلاقی در جامعه را به گوش مسئولان رساندند.

حجت الاسلام فرخی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در حاشیه مراسم راهپیمایی حجاب و عفاف با عنوان «مدافعان حریم حیا و خانواده» که، عصر امروز در میدان پارک ملت اراک برگزار شد، اظهار داشت: روز ۲۱ تیر، یادآور حمله خونین و وحشیانه مزدوران رضا خان به مردم شهید پرور مشهد است و به همین مناسبت مردم شهر اراک در روز ملی حجاب، با برگزاری تجمع و راهپیمایی، علاوه بر گرامی داشتن خاطره شهدای غیرت و حجاب، مطالبه خود مبنی بر برقراری امنیت اخلاقی در جامعه را به گوش مسئولان رساندند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی، ادامه داد: مدتی است که مردم متدین کشور از وضعیت امنیت اخلاقی جامعه احساس نارضایتی می‌کنند و با فرستادن نامه‌ها، ارسال شکایت و یا در دیدارهای حضوری نسبت به وضع موجود گلایه‌های جدی مطرح می‌کنند.

وی افزود: بسیاری از این نارضایتی‌ها متوجه این مسئله است که نظارت و کنترل وضع امنیت اخلاقی جامعه بر عهده چه نهادیست و چرا مسئله مهم تربیت نسل آینده مورد غفلت قرار گرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی با تاکید بر اینکه تجمع و راهپیمایی امروز، مطالبه مساله امنیت اخلاقی از سوی مسئولان ذی‌ربط است، یادآور شد: سبک زندگی غربی، به دلیل ضرباتی که به ماهیت خانواده زده است، حتی در جوامع و کشورهای غربی نیز محل اشکال و سوال است و لذا همه ما به نوبه خود وظیفه داریم تا با هوشیاری خود، اجازه ندهیم این مشکل در کشور مسلمان ما نیز تکرار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha