دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد با آیت الله اعرافی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی امام جمعه شهر سامن با آیت الله اعرافی در قم دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی امام جمعه شهر سامن و حجت الاسلام ایلخانی مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) این شهر که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد در سخنانی گفت: در مسائل تربیتی و تهذیبی پرسنل کادر و اساتید مدارس علمیه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی توجه به نخبگان و استعدادهای برتر در همه برنامه ریزی ها را مهم عنوان کرد و ابراز داشت: توجه به نخبگان بسیار مهم است و لازم است که توجه داشت ممکن است طلبه ای واقعا یک نخبه و استعداد فوق العاده ای باشد،اما به خوبی شناسایی و حمایت نشود.

امام جمعه قم توجه به مسائل علمی و ارتقای علمی اساتید و کادر مدارس علمیه را مهم دانست و تاکید کرد: بنده در طی این سالها با وجود کارهای اجرایی زیادی که داشتم، اما هرگز از مسائل علمی و درس و بحث فاصله نگرفتم و سایر اساتید و کادر مدارس و حوزه ها نیز باید همین گونه باشند و مدام ارتقای علمی و دانشی داشته باشند.

آیت الله اعرافی توجه و ایجاد منابع پایدار را مورد توجه مدیریت حوزه دانست و گفت: همواره به دنبال منابع و اعتبارات پایدار و مردمی بوده ایم تا هر چقدر که می شود وابستگی به دولت و بودجه های دولتی کم شود.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی امام جمعه سامن و حجت الاسلام والمسلمین ایلخانی مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) این شهر در گزارش های جداگانه ای به تبیین دیدگاه ها و دغدغه های خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha