پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر: اطعام غدیر در کاشان

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان از پخت و توزیع ۹۸هزار و ۵۰۰ اطعام ویژه عید سعید غدیر خم توسط ۵۷ قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در جمع خبرنگاران با تبریک عید غدیر، با اشاره به طبخ و توزیع اطعام غدیر توسط قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان به مناسبت عید غدیر، اظهار داشت: اطعام غدیر امسال با شعار "اطعام غدیر اطعام همسایه" توسط ۵۷ قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان طبخ و توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان به مشارکت عموم مردم کاشان به ویژه خیرین در تهیه و توزیع اطعام غدیر توسط قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۹۸ هزار و ۵۰۰ طعام ویژه عید غدیر در این روز طبخ و توزیع شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم شاهد مشارکت مساجد، پایگاه‌های بسیج، هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی بودیم، مطرح کرد: اطعام غدیر مورد سفارش ائمه اطهار(ع) است و در روایات متعددی بر اطعام غدیر تاکید شده است.

اکبری میانگین هزینه‌ای برای هر پرس غذای اطعام غدیر را ۴۰هزار تومان عنوان کرد و یادآور شد: در مجموع سه میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان برای اطعام غدیر در شهرستان کاشان توسط خیرین، هیئات مذهبی، نهادها، موسسات عمومی هزینه شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha