دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حوزه علمیه گیلان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه گیلان گفت: اگر به غدیر اهمیت داده می‌شد، عاشورا اتفاق نمی‌افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور مدیر حوزه علمیه گیلان شب گذشته در جشن بزرگ عید امامت و ولایت غدیر که از طرف حوزه علمیه گیلان در مدرسه امیرالمومنین علی(ع) رشت برگزار شد، با تبریک این روز اظهار داشت: تاریخ بعثت انبیاء، مبحث غدیر، عاشورا و مکتب انتظار را نباید فراموش کرد، چرا که اگر به غدیر اهمیت داده می‌شد، عاشورا اتفاق نمی‌افتاد.

وی با بیان اینکه مکتب انتظار در حال حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی است، گفت: برای رسیدن به پنج گام تمدن نوین اسلامی که مقام معظم رهبری آن را ترسیم فرمودند، لازم است که عید غدیر را باشکوه برگزار کنیم و غدیر را برای مردم به درستی ترسیم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیپور با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه غدیر در تحقق وعده‌های خداوند، مطرح کرد: حقیقت ناب واقعی غدیر و نور جهان تا به مهدویت، خود راهش را به سوی ابدیت و فتح دل‌های طالبان حقیقت باز خواهد کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن اهدا هدیه به ۱۴ زوج جوان از طلبه جوان و پژوهشگر تالشی، سید محمدصالح جلالی که موفق به کسب مقام دوم جشنواره علامه حلی در بخش مقاله نویسی شده بود تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha