یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نوری المالکی

حوزه/ حزب اسلامی الدعوه و دبیرکل آن نوری المالکی اعلام کردند که هرگز وارد فتنه و نزاع کور کورانه میان فرزندان وطن، نخواهند شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب اسلامی الدعوه و دبیرکل آن نوری المالکی اعلام کردند که هرگز وارد فتنه و نزاع کور کورانه میان فرزندان وطن، نخواهند شد.

در بیانیه حزب الدعوه آمده است: با نمایان شدن نشانه های تشکیل دولت عراق، می بینم که برخی برای برافروختن آتش فتنه میان ما و جریان صدر تلاش می کنند.

این بیانیه افزود: ما با تمامی برادران اسلام گرا و غیره همکاری سیاسی داشتیم و قدرت را در خود محصور نکردیم، بلکه تصدی قدرت براساس چارچوب ها و خط مشی هایی بود که قانون اساسی تعیین کرده است.

حزب الدعوه تصریح کرد: ما با هیچ طرفی وارد درگیری حزب نشدیم و به سمت درگیری های دو طرفه که ما را از اهداف اسلامی و ملّی دور کند، نرفتیم. این روز ها می بینیم که فتنه انگیزان و کسانی که در کمین ملت عراق بوده و سازمان های مخفی در داخل و خارج بر آتش فتنه می دمند و این ها از طریق مطالب ساختگی و جعلی، به دنبال تبدیل عراق به کانون درگیری هستند.

این حزب بیان داشت: ما هرگز وارد درگیری و نزاع کورکورانه با فرزندان وطن واحد نخواهیم شد، چه رسد به جریان صدر. ما ملت و نیرو های سیاسی را نسبت به قرار گرفتن در درگیری که تنها به نفع دشمنان اسلام و وطن است، هشدار می دهیم.

شایان ذکر است که اخیراً یک فایل صوتی منسوب به نوری المالکی در شبکه های اجتماعی منتشر شده با این مضمون که نوری المالکی، مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق را مورد هجوم قرار می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha