یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان وجود موازی‌کاری را از مشکلات موجود در عرصه فعالیت‌های فرهنگی دانست و گفت: برای کسب موفقیت و رسیدن به اهداف موجود در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی، نیازمند طراحی یک برنامه مدوّن هستیم تا از موازی‌کاری‌ها و برخی ناهماهنگی‌ها در اجرای کار جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی بعد از ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام‌والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه، با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های شورای تبلیغ استان همدان، اظهار داشت: در مدت زمان فعالیت شورای تبلیغ، شاهد ثمرات خوبی در عرصه تبلیغ در سطح استان بوده‌ایم که نتیجه همکاری‌های اعضای این شورا و تلاش مبلغان سطح استان است.

وی به تشریح اقدامات صورت گرفته در استان همدان در راستای فعال سازی امر تبلیغ و تشویق طلاب پرداخت و گفت: اجرای طرح تبلیغ تخصصی همانند تبلیغ چهره به چهره از جمله اقداماتی بوده است که در استان همدان در محیط‌های مختلف شهری در دستور کار قرار گرفته است.

امام جمعه همدان افزود: از دیگر طرح‌های تبلیغی که در استان همدان در حال اجرا است، طرح محراب سبز می‌باشد که در آن طلاب در ایام تابستان در فضای پارک و محیط‌های تفریحی ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء، با مردم و اقشار مختلف به گفت‌وگو می‌پردازند.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش طلاب فعال در مدارس امین، یادآور شد: در کنار دستاوردهای خوب مدارس امین، طلاب و مبلغین فعال در این طرح لازم است که نوع تعامل با کودکان و نوجوانان را به صورت تخصصی آموزش ببینند.

رئیس شورای حوزه استان همدان در بخش دیگری از صحبت‌های خود، وجود موازی کاری را از مشکلات موجود در عرصه فعالیت‌های فرهنگی دانست و اظهار داشت: برای کسب موفقیت و رسیدن به اهداف موجود در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی، نیازمند طراحی یک برنامه مدون هستیم تا از موازی کاری‌ها و برخی ناهماهنگی‌ها در اجرای کار جلوگیری شود.

در شروع این جلسه نیز حجت الاسلام والمسلمین ملا نوری گزارشی از اقدامات معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در راستای حمایت از طلاب و مبلغین ارائه کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha