چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر: دیدار امام جمعه،علما، فضلا ومدیران حوزه علمیه کاشان بااستاندار اصفهان

استاندار اصفهان گفت: توصیه من به همه مجموعه های فرهنگی، دست اندرکاران و مدیران دستگاه های فرهنگی استان این است که وقت قابل توجهی را برای دیدن نمایشگاه «روایت تبلیغ» با فراغ بال اختصاص بدهند و بخش های مختلف نمایشگاه را بازدید جدی کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سید رضا مرتضوی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه «روایت تبلیغ» که به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شده است، اظهار کرد: نمایشگاه «روایت تبلیغ» شامل فرایندهای برنامه ریزی و عملکرد این مجموعه بود.

وی با بیان اینکه یکی از پرمحتواترین نمایشگاه هایی که تاکنون درآن شرکت کرده ام، همین نمایشگاه «روایت تبلیغ» بود، ابراز کرد: معتقدم با بازدید از این نمایشگاه دستاوردها، امید در نگاه کسانی که دغدغه فرهنگی و حل کردن مسائل ناهنجاری ها را در جامعه دارند، جاری و ساری می شود.

استاندار اصفهان عنوان کرد: توصیه من به همه مجموعه های فرهنگی، دست اندرکاران و مدیران دستگاه های فرهنگی استان این است که وقت قابل توجهی را برای دیدن نمایشگاه «روایت تبلیغ» با فراغ بال اختصاص بدهند و بخش های مختلف نمایشگاه را بازدید جدی کنند.

وی تاکید کرد: نقطه قوت نمایشگاه «روایت تبلیغ»، رویکردی است که برای بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی به لحاظ محتواهای خیلی خوب، درست و به صورت پایه ای تعریف کرده اند.

مرتضوی تصریح کرد: معتقدم از این مرحله به بعد دفتر تبلیغات اسلامی باید بیشتر روی تبدیل کردن این محتواها به برخی از محصولات کاربردی در عرصه جامعه تلاش کند.

وی افزود: نکته ای که امروز باید برای دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان یک نگاه راهبردی تلقی شود، حضور فعال تر در حوزه فضای مجازی و تبدیل محتواها به محصولات است که باید اتفاق بیفتد.

استاندار اصفهان اذعان کرد: آغاز رویکرد جدید دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه های مربوط به حکمرانی اسلامی و حکمرانی قرآنی و حکمرانی مربوط به موضوعات اقتصادی، دو مسئله زمین مانده ما را به لحاظ محتوایی، پوشش خوبی خواهد داد.

وی ادامه داد: شور و اشتیاق زیاد دست اندرکاران و مدیران بخش های مختلفی که دراین نمایشگاه حضور یافتند، نشات گرفته از دغدغه مندی آنها بود که از امتیازات این نمایشگاه و دفتر تبلیغات اسلامی به شمار می آید و مؤید این مطلب است که یک حیات جدی در این مجموعه برای عرصه فرهنگ وجود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha