دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
منصورآبادی

حوزه/ مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در فارس گفت: در ارائه خدمت رسانی موکب‌ها در اربعین نباید اجازه دهیم اخلاص از بین برود، چرا که اخلاص نخستین موضوعی است که باید مورد توجه موکب داران عراقی و ایرانی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام منصورآبادی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تبلیغ، قرآن و نماز اربعین که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال به همراه هر موکب یک مبلغ به اربعین اعزام خواهد شد، اظهار داشت: در شناسنامه موکب داران این موضوع مطرح شده است که هر موکب یک مبلغ باید به همراه داشته باشد.

وی افزود: در ارائه خدمت رسانی موکب‌ها در اربعین نباید اجازه دهیم اخلاص از بین برود، چرا که اخلاص نخستین موضوعی است که باید مورد توجه موکب داران عراقی و ایرانی قرار گیرد.

مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در فارس در با تاکید بر لزوم توجه به فعالیت‌های فرهنگی در ایام اربعین، خاطرنشان کرد: مردم عراق می‌توانند پذیرای اسکان و غذا زائران ایرانی باشند، اما کار فرهنگی را باید خود ما انجام دهیم، چرا که گروه‌های انحرافی در عراق فعالیت‌های بسیاری دارند.

وی با اشاره به اینکه مبلغین در فضای اربعینی فعالیت‌های تبلیغی خود را انجام دهند، تصریح کرد: اکنون ۵۰۰ نفر از مبلغه‌های خواهر حوزه علمیه خواهران فارس برای حضور در اربعین اعلام آمادگی کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha