یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / اهدای وسایل سرمایشی به مناطق کم برخوردار

 حوزه / پویش ملی اهدای وسایل سرمایشی به مناطق کم برخوردار با عنوان طرح نسیم احسان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سید مهدی میر غفاری مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان قزوین، ظهر امروز در مراسم پویش ملی اهدای وسایل سرمایشی به مناطق کم برخوردار که با حضور دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین و در سالن اجتماعات مسجد النبی(ص) استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) همه تلاش‌ها در جهت رفع محرومیت از مناطق محروم به صورت گسترده انجام می‌پذیرد.

میر غفاری افزود: این ستاد تمام تلاش خود را به کار گرفته تا خدمت به مردم مناطق محروم را با تمام توان و با بهترین کیفیت انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) تا به امروز در جهت مردمی کردن اقتصاد برنامه‌هایی را طراحی و اجرا کرده است، گفت: سعی بر آن است تا با مشارکت دادن مردم در احداث تأسیسات، مؤسسات و حتی واگذاری مدیریت در برخی امور به مردم، در جهت تحقق اهداف حوزه اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) قزوین، عنوان کرد: اشتغال زایی یکی از مهم‌ترین اهدافی است که در چارچوب اهداف نظام و در مسیر قانون صورت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ستاد فرمان امام(ره) در مسئله مبارزه با بیماری کرونا و ارائه خدمات مختلف به مناطق محروم، تلاش بسیاری کرده و می‌توان گفت که این افتخاری برای جمهوری اسلامی است.

میر غفاری همچنین از توزیع ۱۶۰ دستگاه کولر آبی به مناطق کم برخوردار در روزهای آینده خبر داد.

طرح نسیم احسان در قزوین برگزار شد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha