دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آرم بسیج طلاب تهران

حوزه / همایش مبلغین بسیجی حوزه علمیه شهر تهران با موضوع "امید آفرینی، و نقش آن در قیام عاشورا و درس آن برای جامعه امروز" فردا (پنجم مرداد) برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد محمودزاده، مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: در همایش نیم روزه مبلغین بسیجی شهر تهران که با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طبسی برگزار می شود، علاوه بر آموزش مقتل شناسی و روضه خوانی و پاسخ به شبهات عاشورایی، از کتاب "حسین(ع)، پیروزترین رهبر جهان" نوشته حجت الاسلام و المسلمین بیگدلو رونمایی می شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله(ص) تهران افزود: دوره های توانمندسازی، قبل از هر مناسبت تبلیغی از جمله محرم، ایام فاطمیه، ماه مبارک رمضان، کاروان راهیان نور و دیگر مناسبت های تبلیغی برگزار می شود.

وی با اشاره به ساماندهی بیش از ۵۰۰ نفر از طلاب خواهر و برادر در بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه تهران گفت: سال گذشته در سه مرحله طلاب و اساتید جهادی استان تهران به مناطق زلزله‌زده و سیل زده استان‌های کشور اعزام شدند.

حجت الاسلام محمود زاده افزود: تقدیر از ممتازان و نخبگان بسیجی حوزه علمیه تهران و برگزاری دوره آموزشی فضای مجازی و سواد رسانه برای طلاب و اساتید بسیجی حوزه علمیه تهران همراه با ارائه برنامه های مختلف علمی، فرهنگی، اخلاقی، معنوی، تهذیبی و تربیتی از برنامه های در دست اقدام سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha