یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: بیشترین میزان تهاجم و هجمه‌های فرهنگی، علیه حجاب در کردستان توسط دشمن اجرایی می‌شود، چرا که این استان به علت هم مرز بودن با کشور عراق و اقلیم کردستان پیشانی جبهه جنگ فرهنگی و نرم دشمنان است.

ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه شهرستان بانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان با اشاره به اینکه این مبانی دینی و انسانی هستند که ارکان هر جامعه‌ای را پاس می‌دارند، اظهار داشت: هرگاه از این مبانی و خطوط عبور کنیم، به نوعی در مسیر انحطاط جامعه خود گام برداشته‌ایم.

وی با اشاره به اهمیت مسئله حجاب و عفاف در شریعت اسلام و ضرورت رعایت آن از سوی مسلمین به ویژه بانوان، خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن کریم در مقوله حجاب به رسول خدا(ص) دستورات ویژه‌ای داده است و بی‌گمان این دستورات نیز پیامبر اکرم(ص) به امتش انتقال داده‌اند.

ماموستا خدایی با اشاره به اینکه امروز حجاب زیر تیغ تحریف دشمنان قرار گرفته است، گفت: دشمن از هر ابزاری استفاده می‌کند تا زن و بانوی مسلمان و حجاب و عفاف در تقابل با هم قرار گیرند و برای رسیدن به این هدف شوم، بسیار هدفمند کار می‌کند.

وی با بیان اینکه تولید و محتواسازی برای تخریب این رکن رکین دینی از جمله اقدامات دشمن است، مطرح کرد: در این میان بیشترین میزان تهاجم و هجمه‌های فرهنگی، علیه حجاب در کردستان توسط دشمن اجرایی می‌شود، چرا که این استان به علت هم مرز بودن با کشور عراق و اقلیم کردستان پیشانی جبهه جنگ فرهنگی و نرم دشمنان است.

ماموستا خدایی یادآور شد: می‌طلبد زن باغیرت کُرد با رجوع به تاریخ پرافتخار خویش در مقابل این توطئه‌های فرهنگی دشمنان که همه برای تضعیف جایگاه زن کُرد بسیج شده‌اند، آگاهانه عمل کند.

وی با انتقاد از برخی بی تفاوتی‌ها نسبت به موضوع حجاب و عفاف در سطح شهرستان بانه، خاطر نشان کرد: بی‌شک خداوند ذات همه انسان‌ها را پاک آفریده و لذا کسانی که به هر شکل نوع پوشش آنها با جامعه اسلامی مغایرت دارد لازم است که به فرهنگ اصیل و با نجابت خود برگردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha