جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1036305
۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲
فرح طالعی

حوزه/ مشاور امور بانوان تبلیغات اسلامی استان یزد عزم جدی همه متولیان فرهنگی برای شبکه سازی و هم افزایی در زمینه ترویج حجاب و عفاف اسلامی و تبیین این موضوع را خواستار شد.

خانم فرح طالعی کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، با اشاره به اینکه تاریخ کشور ما نشان می‌دهد مردم متدین ایران، برای حفظ شعائر اسلامی و الهی جان خود را فدا می‌کنند، اظهار داشت: رعایت حجاب و عفاف به عنوان یک فریضه الهی همچون نماز، یک امر واجب است و برای حفظ حرمت اجتماع جامعه اسلامی، همه آحاد جامعه وظیفه مراقبت از این فریضه را بر عهده دارند.

طالعی با اشاره به این که همه دستگاه‌های دولتی موظف به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند، افزود: سال‌هاست قوانین متعددی در زمینه حفظ شئونات اسلامی و حجاب اسلامی بر اساس احکام اسلامی، با هدف حفظ جامعه و خانواده تدوین شده ولی اجرای آن کمرنگ بوده است.

وی توجه دستگاه‌های نظارتی در این زمینه را خواستار شد و گفت: همه دستگاه‌های دولتی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارند اما متأسفانه سهل انگاری نیز در این زمینه دیده می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، عزم جدی همه متولیان فرهنگی برای شبکه سازی و هم افزایی در زمینه ترویج حجاب و عفاف اسلامی و تبیین این موضوع را خواستار شد و یادآور شد: تجربه نشان می‌دهد اگر در هر موضوعی مدیران جهادی روی مسئله تمرکز و عزم جدی داشته باشند، با مشکلات کمتری روبرو خواهیم بود.

طالعی ابراز کرد: وجود بدحجابی و کشف حجاب توسط عده‌ای در خیابان‌های شهر یزد باعث جریحه دار شدن قلب مردم متدین دارالعباده شده و چشم انتظار تصمیم قاطع مسئولان و مدیران جهادی و متولیان فرهنگی در این زمینه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha